« Föregående · 2411015 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Det här är en match som riskerar att rinna oss ur händerna när vi inte haft den utdelning vi kanske borde haft.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Confusius: tänkt just räcker med att dra på sig en utv så kan det stå 2-2 o en kall målis
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
JonteD: Storspelande målvakt i Östersund.
Utvisning, då känns 2-2 extremt givet!
Utvisning, då känns 2-2 extremt givet!
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Confusius: Jag har suttit och undrat vart OP år i denna matchen 😂
Men Södergran har verkligen tagit chansen även om man hade önskat lite bättre utdelning.
Men överlag är perioderna 1 och 2 som natt och dag, saknar bara målen nu!
Men Södergran har verkligen tagit chansen även om man hade önskat lite bättre utdelning.
Men överlag är perioderna 1 och 2 som natt och dag, saknar bara målen nu!
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Confusius: Marenis händer inte mycket kring tyvärr.
Han vill mycket, kanske lite för mycket.
Tycker han många gånger håller pucken för länge istället för att ta det enkla passet och få upp farten gör han det för svårt för sig, och alla.
Han vill mycket, kanske lite för mycket.
Tycker han många gånger håller pucken för länge istället för att ta det enkla passet och få upp farten gör han det för svårt för sig, och alla.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Är det fortfarande 1 centimeter snö på gatorna i Stockholm? Såg helt tomt ut på läktaren i Aik-matchen
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Dexter : Inte för att säger någonting överhuvudtaget den här säsongen. Men det här måste väl ändå vara en av våra bästa andra perioder den här sässen?
Två killar som uppenbarligen mått bra av miljöombyte ikväll är OP och Södergran. Tycker båda är värda en kasse ikväll.
Det enda negativa ikväll är att vi bara leder med 1 mål trots utskåpning, sådant har en tendens att bita en i häcken.
Två killar som uppenbarligen mått bra av miljöombyte ikväll är OP och Södergran. Tycker båda är värda en kasse ikväll.
Det enda negativa ikväll är att vi bara leder med 1 mål trots utskåpning, sådant har en tendens att bita en i häcken.
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Dexter : Japp Vita Hästen hade 0 skott på mål i andra perioden senaste matchen vi mötte dom.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Vad är oddsen att Östersund kvitterar tidigt i tredje?
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Sigge: Har det någonsin hänt att ett lag haft 0 skott på mål i en period?
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
JonteD: Är själv från Jämtland men oj vad ojämnt det är, så länge det är ett måls skillnad så kan allt hända.
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
dempa: Oliver Dakell är Man of the match så här långt samtidigt som vi är lite väl trubbiga i våra avslut.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
dempa: Yeeeeeeezzzzzz! Men jag e ju TIMRÅIT men är jättelycklig över att de går bra för öik för de är nära för mig att kunna se fin hockey 4,5mil och gillar de jag ser ikväll från båda lagen!!!
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Gurkan: Oliver Dackell står. Jag sitter i soffan och kollar, barna har lagt sig o frugan har ockuperat sovrummet. Blir det 1 då eller?
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
JonteD: Klasskillnad, Östersunds försvarsspel över hela banan är en katastrof. Borde varit 4 eller 5-1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
JonteD: tack för supporten och inputen, men sen finns det ju något som heter underskattning varje gång en serieledare möter en nykomling. ellerhur?
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Har nyss slagit på matchen. Vem står i kassen och hur många åskådare?
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
dempa: Ja,och jag säger bara Ingman, vilken klippa han har blivit 👍😄
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Heyerdal: Ni leder men tycker öik står upp bra mot er så jävla enkelt ser de ju inte ut för er många andra lag har ni ju tämligen enkelt kört över!!!👍👍🇺🇿
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
{10015}:
Har Karlin kört hårtorken i pausen,
Vilken temposkillnad det är på röda laget och det är i 2;a perren som bruka var lite mellanmjölk?
Har Karlin kört hårtorken i pausen,
Vilken temposkillnad det är på röda laget och det är i 2;a perren som bruka var lite mellanmjölk?
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
{10015}: med backar som Bernhardt och Näsén i PP är inte Woods det vi saknar, skulle säga det är lättare att ersätta Woods än 40 och 7 i den spelformen.
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Heyerdal: Ständig förbannelse över juniorer när det kommer till mål i A-laget
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
{10015}: hoppas vi kan utnyttja övertaget med mål också skört med ett upp
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
henkeiskogen: Positivt: att skapa utan Woods verkar inte vara ett problem.
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Med tanke på förutsättningarna så är Östersund riktigt bra, påminner om Kik från förra säsongen, man får ut mycket ut materialet och gör det bra!
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
{10015}: Nej, spelar smart och är stark på pucken. Hade två långa byten där han såg seg ut i benen på slutet.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
jonsson: Knäet hamnade olyckligt och small till i samband med en offensiv tackling från Frycklund.
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
jonsson: Han sa väl inte exakt vad han tyckte om situationen, men han sa att han var orolig till en början men att det var en lättnad att rehaben skulle bli kortare än förväntat
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
jonsson: Han pratade om att han vände sig bakåt och kände knät poppa, typ så.
« Föregående · 2411015 · Nästa »
Ja vi har väl inte gjort mer mål för att vi varit extremt ineffektiva, och för att Dackell varit bra?!