« Föregående · 2548962 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: 2584 dagar sedan, resten kan man klura ut med nån kalender, har tyvärr ingen sådan dock
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Haha ber om ursäkt om jag utryckte mig klantigt! Det var faktiskt en seriöst menad fråga! Eftersom du sa att du aldrig sett MoDo spela i SHL!
Nu har jag glömt bort när vi åkte ur, men runt 10 år sedan var det väl, eller var det 7??
Nu har jag glömt bort när vi åkte ur, men runt 10 år sedan var det väl, eller var det 7??
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: De flesta hejar ju på MoDo. Klubben har ju kultstatus. Kända över hela världen. Kunde ha varit värre..
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Fakta på det? Senaste mätningen jag såg, så var det 99 procent, resten bodde nära Sundsvall
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: kul! Alla åldrar hejar på Modo. Faktiskt så att 90% av Sveriges befolkning hejar på Modo. Resten ljuger
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Jag är 19 år gammal. Jag har sagt det tidigare, alltid varit MoDoit men intresset växte fram senare.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Hög medelålder på de närvarande, Stygge Stigge ser ju ut att vara en av de yngre i lokalen 😕
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Här kan ni följa kaoset, Nu har dom tagit en paus på 5 minuter ,
Publiken har protesterat!
www.gd.se/2023-06-19/liverapport-folj-brynas-arsmote-har
Publiken har protesterat!
www.gd.se/2023-06-19/liverapport-folj-brynas-arsmote-har
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Nu lämnade valberedning sitt förslag Conny Jansson.
Och mötet valde honom, Inga andra förslag fick läggas fram.
Och där vart det Kaos,
Folk på mötet undrar vad som händer.
Varför blir det ingen röstnimg?
Nu lämnade valberedning sitt förslag Conny Jansson.
Och mötet valde honom, Inga andra förslag fick läggas fram.
Och där vart det Kaos,
Folk på mötet undrar vad som händer.
Varför blir det ingen röstnimg?
+ 1
Sv: Silly season
Norlinder är på väg hem till MoDo om han kan snicksnacka klart med kostymmupparna där borta. Montreal har många andra talangfulla backar som går före. Det gör sen att att backuppsättningen hos MoDo håller riktigt bra klass.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Litet urdrag från Brynäs Årsmöte: Vad som händer:
En följare på nätet: Vad ville Hellström prata om?
Daniel Sandström
Hur föreningen sköts
Hellström menar att han inte lyckats få ordet tidigare och vill inte prata om KHL-punkten utan om annat. Då får han lämna scenen.
- ordförande vill att han ska hålla sig till sakfrågan.
- Han menar att han granskat Brynäs
- Han är på väg fram
- Nu talar Jocke Hellström från talarlistan
En följare på nätet: Vad ville Hellström prata om?
Daniel Sandström
Hur föreningen sköts
Hellström menar att han inte lyckats få ordet tidigare och vill inte prata om KHL-punkten utan om annat. Då får han lämna scenen.
- ordförande vill att han ska hålla sig till sakfrågan.
- Han menar att han granskat Brynäs
- Han är på väg fram
- Nu talar Jocke Hellström från talarlistan
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Vi måste ju tro på MoDo. Det är ju den största hockeyklubben i Världen.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: MoDo kommer att vara så mycket bättre än vad alla andra tror. Jag blir riktigt glad när jag tänker på alla trepoängare som kommer till oss!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Saliga äro de lättkränkta, ty de skola besitta Hockeysnack
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: MoDo kommer att dominera SHL kommande säsong. Jag kan hockey!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Jag tror inte han vart kränkt.
Han svarade mer på att du aldrig sett Modo i SHL.
Med tanke att vi åkte ur 2016?
Jag tror inte han vart kränkt.
Han svarade mer på att du aldrig sett Modo i SHL.
Med tanke att vi åkte ur 2016?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Jösses, blev du kränkt? Det är inte bara från Sportexpressens håll uppgifterna kommit från.
Sv: Silly season
KB: kan tänka mig att MoDo ligger bra till där i så fall, med Rubins i laget samt en öppen plats i första linan.
+ 1
Sv: Silly season
{10015}:
Han är inte klar, Det är deras förhoppning!
Om han inte får ett NHL kontrakt!
Han är inte klar, Det är deras förhoppning!
Om han inte får ett NHL kontrakt!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Att han aldrig kommit på att försöka sig på Costanzas taktik?! Att göra och tänka precis tvärtom vad han brukar, blev succé för honom!
+ 1
Sv: Silly season
{5647}:
Nä.. Jag håller med.
Gradin har själv sagt så, Men om hittar han en rightare så är det en fördel, Men det är inget måste har han sagt:
Jag är av samma åsikt kring backar också!
Nä.. Jag håller med.
Gradin har själv sagt så, Men om hittar han en rightare så är det en fördel, Men det är inget måste har han sagt:
Jag är av samma åsikt kring backar också!
Sv: Silly season
{5647}: Norlinder hånas därborta i Montreal som dyr 13-14:e back. Skulle bli en fin tvåvägsback hos oss. Kan även vara en tokoffensiv. Det vet vi. Han är välkommen hem i alla fall. MoDo kommer inte att vika ner sig, det är nog rätt klart. Plånkan finns där.
+ 5
Sv: Silly season
Silly: Ja, det är något bättre med rightare, men med tanke på att vi hade en förstakedja med bara leftare och en andrakedja med bara rightare och ändå gick upp tycker jag att man kan döda den diskussionen en gång för alla.
Vi kommer aldrig köpa en spelare bara för att denne skjuter åt ett visst håll. Det är i regel snäppet bättre med en blandning i en kedja (framförallt gällande pp), men det kommer inte styra våra värvningar.
Vi kommer aldrig köpa en spelare bara för att denne skjuter åt ett visst håll. Det är i regel snäppet bättre med en blandning i en kedja (framförallt gällande pp), men det kommer inte styra våra värvningar.
+ 6
Sv: Silly season
KB:
Vet inte vad jag skulle känna kring honom.
Bra ålder, Hyfsad produktion. Men kan han bära en 1:a lina?
Och Är det inte en rightare vi vill ha?
Tror Gradin kan hitta något som han känner sig mer säker på och har koll på?
Vad han är för person som kommer in?
Det viktigaste nu är ändå en målvakt känner jag, Där rinner tiden ut?
Den sista pusselbiten i vår 1.a linan är det inte så bråttom med kan jag tycka?
Vet inte vad jag skulle känna kring honom.
Bra ålder, Hyfsad produktion. Men kan han bära en 1:a lina?
Och Är det inte en rightare vi vill ha?
Tror Gradin kan hitta något som han känner sig mer säker på och har koll på?
Vad han är för person som kommer in?
Det viktigaste nu är ändå en målvakt känner jag, Där rinner tiden ut?
Den sista pusselbiten i vår 1.a linan är det inte så bråttom med kan jag tycka?
Sv: Silly season
KB: Intressant lirare i samma liga som Heppo. Tror att han, Heppo och Dima väntar in ett envägskontrakt. MoDo plockar upp det som blir kvar. Sen blir det SM-guld!
+ 1
Sv: Silly season
Silly: Skulle en till Lett kunna vara intressant? Från Expressens Sillyrum:
”Men det finns andra spelare som ligger på den skarven mellan NHL-kontrakt och spel i Europa. En sådan spelare är lettländaren Rudolfs Balcers.
Han gjorde succé i VM med nio poäng och har spelat ut sitt kontrakt med Tampa Bay. Förhoppningen är att VM-succén ska leda till att någon NHL-klubb nu nappar och erbjuder ett kontrakt på free agent-marknaden i början av juli.
Blir det inte så, då kommer han dock inte behöva oroa sig för att vara arbetslös.
Flera SHL-klubbar ska ha aviserat intresse för honom om så inte blir fallet. Det är med andra ord en spelare som mycket väl kan dyka upp på SHL-arenorna i vinter om någon NHL-klubb inte väljer att lägga beslag på honom.”
”Men det finns andra spelare som ligger på den skarven mellan NHL-kontrakt och spel i Europa. En sådan spelare är lettländaren Rudolfs Balcers.
Han gjorde succé i VM med nio poäng och har spelat ut sitt kontrakt med Tampa Bay. Förhoppningen är att VM-succén ska leda till att någon NHL-klubb nu nappar och erbjuder ett kontrakt på free agent-marknaden i början av juli.
Blir det inte så, då kommer han dock inte behöva oroa sig för att vara arbetslös.
Flera SHL-klubbar ska ha aviserat intresse för honom om så inte blir fallet. Det är med andra ord en spelare som mycket väl kan dyka upp på SHL-arenorna i vinter om någon NHL-klubb inte väljer att lägga beslag på honom.”
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Om en vecka får Linus Ullmark sin välförtjänta Vézina Trophy i Jill Johnson's Nashville.
+ 2
« Föregående · 2548962 · Nästa »