« Föregående · 2151086 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Bad_Brett: vad händer? Har räknat till tre solklara situationer där AIK ska åka ut.
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Gavelo:
Ja denna gång så tycker jag det är rätt knepigt att man lyckas hitta 3 tvåor. Särskilt den på Ytterell är tveksam
Ja denna gång så tycker jag det är rätt knepigt att man lyckas hitta 3 tvåor. Särskilt den på Ytterell är tveksam
+ 4
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Rytter: bara för modospelarna att släppa klubban.
Tydligen ger det utvisning då man tydligen får hålla i dem hur löst som helst
Tydligen ger det utvisning då man tydligen får hålla i dem hur löst som helst
+ 2
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Rytter: En flaska menar du, annars finns risk att den hinner bli dålig
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
S-vikaren: Jag brukar aldrig gnälla på domarna, men detta är faktiskt helt bedrövligt!
+ 5
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
{5647}:
Börjar bra, två rätt tveksamma men trippingen på Öhman släpper man. Sjukt som vanligt, men Wessner dömer så vad kan man förvänta sig.
Börjar bra, två rätt tveksamma men trippingen på Öhman släpper man. Sjukt som vanligt, men Wessner dömer så vad kan man förvänta sig.
+ 4
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
jonsson: Varför fan. Han håller ju fast klubban under lång tid, men så åker Ytterell.
+ 3
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Saleva: Helt rätt av Harald, hockey Sverige skrattar åt Glader eller va det toker
+ 2
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Sven Tuta:
Man vet att man är uppgiven då man räknar med 0p och varje poäng vi tar kommer firas med en whiskey.
Man vet att man är uppgiven då man räknar med 0p och varje poäng vi tar kommer firas med en whiskey.
+ 3
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Robin Ztorken L: Hur sugen är han att spela i Modo nästa år med detta förtroende
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Flames och stjärnor alltså. Fräscht. Den skulle ju inte må dåligt av lite kärlek. Ge den lite enklare och modernare utformning. Från håll ser den ut som en pastasallad ungefär.
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Majbrasan: Ja den misshandeln ska man tydligen fortsätta med, mycket märkligt???
Synd om Rockwood och lite kontinuitet där i första hade väl inte skadat?
Synd om Rockwood och lite kontinuitet där i första hade väl inte skadat?
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Saleva: När Harald och Wennerholm dödar oss så finns det hopp. Vi ska aldrig ge upp.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Saleva: Han tycks bortse från att Modo skulle kunna hamna i negativt kval och verkar utgå ifrån att vi spelar Allsvenskan nästa år. Lite konstigt resonerande om du frågar mig.
+ 5
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Tyler Durden: Styf/Öhman som par och Rockwood i fjärde, jag fick precis en hjärnblödning...
+ 4
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Gavelo: Vet inte vad tränartomtarna har för plan för Rockwood, Tycker att han har varit klart bäst på slutet.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Visst är det så men inte fullt så illa. 3-2 mot löven 22/1 var senaste 3 poängaren
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Vore bra om slapp lita på andra lag gör jobbet åt oss.
Ska vi klara undvika kvalet, så måste vi själva börja vinna matcher.
Någon påminde om att vi inte tagit en trea på två månader, kanske bäst att börja göra det om vi ska slippa kvala.
Ska vi klara undvika kvalet, så måste vi själva börja vinna matcher.
Någon påminde om att vi inte tagit en trea på två månader, kanske bäst att börja göra det om vi ska slippa kvala.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Tarasov: Ändå skönt att det är Sportkanalen som sänder våran match idag. Då blir
fördelningen. Hockey 22 procent, reklam 34 procent o resterande procent går till reklam för TV4gruppenas fantastiska kommande program, typ fångarna på farmen, så mycket bättre med arge snickaren o nån ghostbuster från det okända
fördelningen. Hockey 22 procent, reklam 34 procent o resterande procent går till reklam för TV4gruppenas fantastiska kommande program, typ fångarna på farmen, så mycket bättre med arge snickaren o nån ghostbuster från det okända
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Det är bra att Väsby vinner över Mora: -Då har vi fortfarande chans på topp 6.. :-)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock: Väsby leder mot ett ganska sömnigt Mora. Vakna grabbar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Motiveringen till klubbmärkets symbolik , är lika bra som politiska partiers program inför ett val
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: ICA Maxi hade en väldigt snarlik logotyp på den tiden. Om jag minns rätt.
+ 1
« Föregående · 2151086 · Nästa »