« Föregående · 2192642 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Håller med, debatten blir minst sagt intressant hos er😊. Tacka vet jag Brynäsboken där är det alltid en lugn och sansad diskussion.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Sen tror jag hela grejen med Corona och att man inte får vara på plats och leva ut sina känslor spökar till det ännu mer för folk. Då lever man ut allt 10 ggr mer på olika forum. Nej nu hoppas jag matcherna sätts igpng snabbt igen så hockeyn får ta fokus igen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Inser snabbt att finallagens supportrar inte är mogna att följa med upp i SHL, där har inte sånt här skitsnack förekommit sedan Timrå var uppe sist.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Jo ödsla inte tid med detta, det kan bara eskalera till något värre.. tänk hockey bara , skit i resten
visst det är verkligen super synd om Hartmann etc, men allting som kom efter med är också bara helt synd både för sporten samt fansen som inte kan behärska sig.
känns att vissa ska inte ha tillgång till varken dator eller sociala media från båda håll
sen kan man inte tycka vilka fans som har gjort mest eller minst från denna sunkiga härva
visst det är verkligen super synd om Hartmann etc, men allting som kom efter med är också bara helt synd både för sporten samt fansen som inte kan behärska sig.
känns att vissa ska inte ha tillgång till varken dator eller sociala media från båda håll
sen kan man inte tycka vilka fans som har gjort mest eller minst från denna sunkiga härva
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Mest bara uppgiven på hela situationen. Vi spelar fin hockey och vinner med 7-0 men det slutar med denna soppa som tar bort all glädje. Allt från Löven överfall som kastar bort Hartmanns säsong, till hot och tjafs och nu Coronautbrott.
Pajkastning tilö höger och vänster både på HS och Twitter från båda fans håll. Det värsta är att man faller in i fällan själv istället för att ignorera och strunta i att gå in i onödiga diskutioner och tappa massa energi..
Pajkastning tilö höger och vänster både på HS och Twitter från båda fans håll. Det värsta är att man faller in i fällan själv istället för att ignorera och strunta i att gå in i onödiga diskutioner och tappa massa energi..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Jo jag har följt lite granna nu och jag kan bara konstatera att det är väldigt bebis blöja nivå på hela grejen. men rätt ska vara rätt med polisanmälningar på detta, för detta få varken förekomma i verkligen likaså på nätet
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Det är Pappa Hartmann det handlar om. Han fick snedtändning rejält igår efter Rahimis tackling. Skrev rätt bryskt om Wallson och hotfullt. Men sedan har nån printscreenat det och visat för Wallson.
Nu kom det dock fram att Lövenpodd inför serien satt och skojade om att man ville döda Fredrik Andersson och beställa mord flr att de hade svårt för han. Lite bitter eftersmak även där kan jag tycka. Då blir det liksom ord mot ord. Pappa hartmann kan ju bara säga, förstod ni inte att allt bara var med på skoj och ironiskt..
Jag försvarar absolut ingen av dem och håller med. Bakom skärmar och dylikt kan man komma undan för enkelt dessa dagar.
Nu kom det dock fram att Lövenpodd inför serien satt och skojade om att man ville döda Fredrik Andersson och beställa mord flr att de hade svårt för han. Lite bitter eftersmak även där kan jag tycka. Då blir det liksom ord mot ord. Pappa hartmann kan ju bara säga, förstod ni inte att allt bara var med på skoj och ironiskt..
Jag försvarar absolut ingen av dem och håller med. Bakom skärmar och dylikt kan man komma undan för enkelt dessa dagar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Personer vill vara lite tuffare bakom skärmarna etc. Vanligt syndrom i världen tyvärr
eller rättare sagt , dom har för mycket fritid över :)
eller rättare sagt , dom har för mycket fritid över :)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Där händer allt och lite till .
Herre Gud man frågar sig varför ?
Herre Gud man frågar sig varför ?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Du kanske vet ?
Man kan läsa det på Aftonbladets sportsida nu .
Är det på hockeysnack sedan ?
Man kan läsa det på Aftonbladets sportsida nu .
Är det på hockeysnack sedan ?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Har någon på Timrås forum blivit anmäld för dödshot mot Björklöven ??
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Hoppas innerligt vi går upp så syns vi i SHL som sagt. Löven kan få vara i HA hur länge de vill. 🙏
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: taskigt! Modoröv! 😉
Haha sorry men är lite desperat!😅 Istället för att sitta och suga på 7-0 karamellen så är det cirkus med bitter eftersmak istället. 🤷
Haha sorry men är lite desperat!😅 Istället för att sitta och suga på 7-0 karamellen så är det cirkus med bitter eftersmak istället. 🤷
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Vi har haft nog med dom här inne förut så behåll dom ni med glädje 😉😉🤪🤪
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Haha vad lugnt och skönt ni har det härinne. Kan ni ta över 1 eller 2 Lövare från oss? 🙏
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfredshem 1921: Någon som har hört denna Modo låt förut ??
t.co/QoMoivjtSo?amp=1
Den var som skön på nått sätt
t.co/QoMoivjtSo?amp=1
Den var som skön på nått sätt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Passar bra med två avstängningar och hyfsat trött kört lag, hmm
Passar bra med två avstängningar och hyfsat trött kört lag, hmm
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Finns det en Hockeygud så hade vi gått upp i Shl redan förra säsongen ;)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: The Americanos blev nu The Desperados och Den onde, Den dumme och Den fule.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Finns det en hockeygud så välkomnar vi er glatt till SHL säsongen 22/23!
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Tekniska fakta:
Storlek bildsidor: 3 985 mm x 2 242 mm , 180 ”
Format: 16:9
Antal projektorer: 8 st
Full HD Upplösning: Ja
Resultattavla: Daktronicx H-2104
Läsbarhet: 120 meter
Tekniska fakta, utomhus-LED:
Storlek: 3 960 mm x 2 060 mm
Upplösning: 192 x 96 pixlar
Brinntid: 100 000 timmar
Betraktningsvinkel: 140 grader
Tekniska fakta:
Storlek bildsidor: 3 985 mm x 2 242 mm , 180 ”
Format: 16:9
Antal projektorer: 8 st
Full HD Upplösning: Ja
Resultattavla: Daktronicx H-2104
Läsbarhet: 120 meter
Tekniska fakta, utomhus-LED:
Storlek: 3 960 mm x 2 060 mm
Upplösning: 192 x 96 pixlar
Brinntid: 100 000 timmar
Betraktningsvinkel: 140 grader
Länkar:
SvenskaFans
SvenskaFans
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rallarn: Jo men en del i mig säger hela tiden att denna säsong skulle inte ens ha körts igång från första början för om man har lite mer IQ än 20 så vet man att det kommer dyka upp corona fall under säsongen vilket det har gjort överallt..
samt att det kommer komma in slutspelet , vilket det har gjort.. bättre om dom bara tog ett sabbat år med hockeyn vilket dom redan gjorde förra året
samt att det kommer komma in slutspelet , vilket det har gjort.. bättre om dom bara tog ett sabbat år med hockeyn vilket dom redan gjorde förra året
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21:
När arenan invigdes hängde den hemmabygda plywoodlådan från Kempis i taket, pengarna var typ slut.
Erken tyckte det såg hemskt ut och köpte en ny.
Någon annan välbeställd sponsor kunde väl ta inspiration av denna hjälte och upprepa det idag.
Det borde ju dessutom bli lättare att sälja annonsplats som visas på en modern mediakub..
När arenan invigdes hängde den hemmabygda plywoodlådan från Kempis i taket, pengarna var typ slut.
Erken tyckte det såg hemskt ut och köpte en ny.
Någon annan välbeställd sponsor kunde väl ta inspiration av denna hjälte och upprepa det idag.
Det borde ju dessutom bli lättare att sälja annonsplats som visas på en modern mediakub..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Detta rimmar dåligt med att man bygger ut resturangen och att spelare befinner sig på krogen. Oansvarigt.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Det kanske avgöras på målskillnad om inga matcher kommer spelas . Bra !
Eller blir det dom förra säsongen ..Stopp ..och HV får en fri biljett .. Jippi ?
Eller blir det dom förra säsongen ..Stopp ..och HV får en fri biljett .. Jippi ?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Visst man kan tro lite vad man vill på detta , det är väldigt " lägligt " att kommer nu så tätt när löven har fått lite skador på backsidan och avstängningar.. men jag tror inte att dom bara hittar på något sånt här, eller jag väljer att inte tro på det. men skulle det visa sig att dom gör det tycker jag dom kan ta sitt pick pack och åka ur HA med
för sånt här skojar man verkligen inte över, jag har haft själv 3 nära och goda vänner till mig som har gått bort pga detta virus samt försöker jag komma tillbaka efter sviterna från min covid med.
för sånt här skojar man verkligen inte över, jag har haft själv 3 nära och goda vänner till mig som har gått bort pga detta virus samt försöker jag komma tillbaka efter sviterna från min covid med.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Rätt säker på att det är samma som när arenan invigdes. Kanske Erkén vill investera en ny till världens bästa klubb.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Den var fin då men det är länge sen, som att jämföra med en mobiltelefon från -06.
Den var fin då men det är länge sen, som att jämföra med en mobiltelefon från -06.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Den var gratis, 7 milj-gåva från Tore Erkén eller har vi uppgraderat sen dess tro...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bengt88:
Någonting helt annat, men borde inte Sveriges vackraste hockeyarena investera i en ny mediakub.
Den vi har nu är en skymf, tom Bik har en mer avancerad.
Förstår att det är en stor kostnad men det behövs för höja upplevelsen .
Någonting helt annat, men borde inte Sveriges vackraste hockeyarena investera i en ny mediakub.
Den vi har nu är en skymf, tom Bik har en mer avancerad.
Förstår att det är en stor kostnad men det behövs för höja upplevelsen .
Sv: Silly season
Confusius: Kedjor för ett topplag i Allsvenskan:
Dyk - Myttynen - Harju
Ny - NY - Modigs
OP - Karlsson - Aagaard
Ohlsson - Jellvert - Sylwander
Dyk - Myttynen - Harju
Ny - NY - Modigs
OP - Karlsson - Aagaard
Ohlsson - Jellvert - Sylwander
+ 1
Sv: Silly season
Confusius: Var det inte så att han hade fått ett kontraktsförslag av dem men flera klubbar som visat intresse?
« Föregående · 2192642 · Nästa »