« Föregående · 2197432 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
hompa90: Tycker att det är märkligt att det inte presenteras. Men, sparar kanske ihop till en extra Modo Channel, godispåsen ska räcka länge🥃
Sv: Silly season
Heyerdal:
Nästa vecka kanske startas upp med Peters och Jellwert att vara kvar eller inte?
Och sedan fyller man på med
Wahlberg och Näsen.
Eller den beryktade 1:a centern
Och sedan den beryktade 1:a backen 😁😁😁
Nästa vecka kanske startas upp med Peters och Jellwert att vara kvar eller inte?
Och sedan fyller man på med
Wahlberg och Näsen.
Eller den beryktade 1:a centern
Och sedan den beryktade 1:a backen 😁😁😁
+ 1
Sv: Silly season
hompa90: Är det klart att Peters lämnar? Han finns inte med på kontraktsöversikten iallafall.
Sv: Silly season
Sven Tuta: Gör han inte klart med nån klubb borde ju förlängning med modo vara ett faktum då kontraktet skulle löpa vidare om det inte sades upp före 30/4 av någon av parterna. Får nog besked till veckan :)
Sv: Silly season
Bad_Brett: Nej jag pratar om Modo, är inte så intresserad av andra lag på vårat forum.
+ 2
Sv: Silly season
Intressant information i AB angående Foppas tankar kring utökad sponsring:
"Eftersom flera av hans bolag går bra ekonomiskt så säger Peter Forsberg att det finns utrymme för att öka sponsorbudgeten till Modo och hjälpa till mer med den ekonomiska delen."
Jag tolkar det som att han vill ge sin kompis (Hinken) bra förutsättningar att värva ett bra lag.
"Eftersom flera av hans bolag går bra ekonomiskt så säger Peter Forsberg att det finns utrymme för att öka sponsorbudgeten till Modo och hjälpa till mer med den ekonomiska delen."
Jag tolkar det som att han vill ge sin kompis (Hinken) bra förutsättningar att värva ett bra lag.
+ 4
Sv: Silly season
Smurfen: Min OCD gjorde att jag var mest lättad över att de tagit bort ett utroppstecken från grafiken, så att det nu står "Nyhet!" istället för "Nyhet!!".
Har alltid avskytt dubbla utropstecken, det ser så fruktansvärt barnsligt ut, så jag är glad att någon hajade till och korrigerade detta.
Vill man verkligen göra en Elaine och missbruka utropstecken kan man använda tre stycken i följd, men det får de gärna spara till Bartosaks återkomst eller dylikt.
Har alltid avskytt dubbla utropstecken, det ser så fruktansvärt barnsligt ut, så jag är glad att någon hajade till och korrigerade detta.
Vill man verkligen göra en Elaine och missbruka utropstecken kan man använda tre stycken i följd, men det får de gärna spara till Bartosaks återkomst eller dylikt.
+ 3
Sv: Silly season
Sven Tuta: ja vem hade trott att det skulle bli en nyhet idag xd min bror vet lite för mycket om modo.. tror hans fru har dåligt inflytande på honom
+ 9
Sv: Silly season
KB: Nocke skrev tidigare att det skulle komma ngt i slutet av veckan som vi skulle gå bananas för
Sv: Silly season
hanzon: Enligt Expressen så är vi intresserade av honom. Mer än så vet vi inte.
Det finns en del kopplingar från tidigare Västervikspelare och han har även spelat med Aagaard och Hepponiemi.
Det finns en del kopplingar från tidigare Västervikspelare och han har även spelat med Aagaard och Hepponiemi.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kanske gammal nyhet,
Alexandre Lavoie till Västerås iallafall.
Alexandre Lavoie till Västerås iallafall.
+ 1
Sv: Silly season
Bad_Brett: Vore la gött om Kempe flyttar hem och bildar familj nu när han är klar med finalspelet i öster.
Sv: Silly season
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Dobber Prospects har en del intressant läsning, här en rapport om Strömgren.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Han vilar upp sig för att ta en plats i Rögle och SHL till nästa år.
Någon som vågar slå vad om att han är utlånad till HA innan slutet på Oktober nästa år?
Han vilar upp sig för att ta en plats i Rögle och SHL till nästa år.
Någon som vågar slå vad om att han är utlånad till HA innan slutet på Oktober nästa år?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: Bodde på samma slinga som Nubben och Själin, var rätt ballt när jag och min barndomsvän stod och sköt "slagga" mot ett mål på tomten. Nubben kom förbi och visade hur det skulle gå till. Kommer fortfarande ihåg hur det lät när han svetsade dem i kryssribban och in.
Han var rightare men tiggde ändå alldeles för många klubbor av honom med motiveringen att jag behövde nya klubbor, (trots att jag är leftare). Han garvade nog bara...
Han var rightare men tiggde ändå alldeles för många klubbor av honom med motiveringen att jag behövde nya klubbor, (trots att jag är leftare). Han garvade nog bara...
+ 6
Sv: Silly season
Zup: Enström är ju trotjänare och kommer nog att få en avtackning värdigt hans lojalitet och att han är "grannens grabb".
Samtidigt har vi ju ännu inte fått avtacka Tobbe, vilket är sjukt givet att han var kapten och allt annat. :P
Samtidigt har vi ju ännu inte fått avtacka Tobbe, vilket är sjukt givet att han var kapten och allt annat. :P
+ 4
Sv: Silly season
Zup: jag tror inte Enström får nytt kontrakt kanske han avslutar i ÖHK el Sundsvalls hockey
Sv: Silly season
Zup:
Vi kan nog räkna bort Enström. Förmodligen Harju också . Jag tror dom vill ha in en något spetsigare i 1:a linan.
Och kanske även Jellwert., Hoppas inte det.
Men dom.kanske har något annat intressant tänkt där?
Vi kan nog räkna bort Enström. Förmodligen Harju också . Jag tror dom vill ha in en något spetsigare i 1:a linan.
Och kanske även Jellwert., Hoppas inte det.
Men dom.kanske har något annat intressant tänkt där?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: lovande att Foppas företag går bra och han lovar en höjning av sponsringen till Modo !
+ 8
« Föregående · 2197432 · Nästa »