« Föregående · 2333946 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
MODOJohan: Domarna avgör inget, vi rår för detta till 100% själv!
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tyler Durden: Till hans försvar har han varit inne på 2 av 3 framåt.
Nu är det skevt med utvisningarna igen. Stråhles gnäll lönade sig. Man tycker ju att de borde insett att den på Styf var felaktig.
Nu är det skevt med utvisningarna igen. Stråhles gnäll lönade sig. Man tycker ju att de borde insett att den på Styf var felaktig.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Confusius: Kollade igenom lite highlights nu och om jag inte har räknat fel så har firma Hasa-Ingman varit inne på varje mål Löven gjort denna serie om man räknar bort PP för löven eller 6-5 när Löven plockar målvakten 😂🤣🤣🤣Sära på dom här två idioterna nu.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
henkeiskogen: utvisningarna och firma Hasa /Ingman blir nog akilleshälen i år.
Otäcka leksandsvibbar.
Otäcka leksandsvibbar.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Foppatofflan: förbannat att detta lag alltid tar dumma utvisningar det gäller ju faktiskt avancemang
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tyler Durden: Vi håller på att ge bort den här matchen! Ta tag i sakerna nu för fan, sluta ta idiotiska utvisningar, sluta göra idiotiska misstag!!!
Löven går ju på knäna, utnyttja det istället på ta korkade utvisningar
Löven går ju på knäna, utnyttja det istället på ta korkade utvisningar
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Helvete vad vi ställer till det helt onödigt av OP. Suck.
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tyler Durden: Så man tar inte Andersson när hela vägen hakar håller i Nordin. Hade inte gnällt om inte OP tidigare åkt på en identisk hakning, men under mycket kortare period.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
MODOJohan:
Den var dock solklar, jävligt onödigt dock av OP
Den var dock solklar, jävligt onödigt dock av OP
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Silly: Nu får spelarna skärpa sig... Massor av onödiga utvisningar nu.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Foppatofflan:
Hade Aagaard fått tillbaka pucken i slottet,så hade inte den där vändninge kommit!
Hade Aagaard fått tillbaka pucken i slottet,så hade inte den där vändninge kommit!
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Foppatofflan: Nu är förvisso Ottosson väldigt bra, men man får inte gå på den där som Ingman.
Sedan undrar jag varför Hasa inte är med hem.
Har sett väldigt många mål dömas bort i det läget, men tror det blir mål.
Sedan undrar jag varför Hasa inte är med hem.
Har sett väldigt många mål dömas bort i det läget, men tror det blir mål.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Foppatofflan: Har vi släppt in något mål utan Ingman på isen?
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Hasa-Ingman inne igen!!! SÄRA DETTA BACKPAR NU!!
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Ja, det är som att vi somnar i alla lemmar efter att vi tagit ledningen.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
henkeiskogen: Hasa och Ingman är en katastrof, finns inte en chans att de håller mot HV.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: bra trio för defensivt arbete. Ingman, hasa Svenningsson
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Måste ringas på tycker jag.. Han åker faktiskt in i Tex.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Så kommer skitmålet igen och igen och igen. Är det inte Hasa och Ingman igen som är inne xD
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Jag tycker att vi var lite pressade redan innan. Ingen bra period i matchen för oss, förutom målet då.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Kom igen , slå ut Rahim... ja menar Löven
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Heyerdal: Vårt pp är ju inte direkt skräckinjagande 🤦♂️
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gusse: Så fort vi gjort mål så backar vi hem, blir stillastående och börjar med dom där patenterade duttarna som sätter varandra i usla situationer och vipps så är det Modo utvisning.
Har vi sett detta förut?
Har vi sett detta förut?
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gusse: hur länge kan vi hålla efter ledning utvisning direkt suck
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
henkeiskogen: Wahlberg bästa back i slutspelet, ojojoj.
Sen ser jag fram emot o se Styf nästa säsong, han är ju ingen valp längre!
Sen ser jag fram emot o se Styf nästa säsong, han är ju ingen valp längre!
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
henkeiskogen: Klapp-klapp a´la Fohlin-Wahlberg, giganter defensivt giganter offensivt! :)
Nu kommer väl en kvittering direkt
Nu kommer väl en kvittering direkt
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Jåkkinen: Alltså det är så jävla rätt att det är Wahlberg som sätter den. Fyfan vad han har varit stabil.
+ 6
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Silly: blir det pissLiss eller Hutchins som sätter spiken i kistan domarjävlarna sågar ut åt löven?
« Föregående · 2333946 · Nästa »