« Föregående · 2358647 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Krastenbergs till SSK. De har verkligen värvat bra inför denna säsong, lär definitivt göra anspråk på top 6. Har en känsla top 8 kommer vara ett getingbo i år. Många jämna bra lag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: Ser också att vår fina favorit Patrik Karlqvist skänkt 300:- till Mattssons.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Sund inställning du har, för många 'poliser' blir bara ännu mer tröttsamt, räcker med sunda moderatorer och lite vidsynthet från pöbeln
+ 4
Sv: Silly season
Dundee: Skulle kunna vara Jennifer Wakefield som ska presenteras. Symbolerna stämmer in på hennes meriter. 2 bucklor för SM-guld, 2 guldmedaljer i VM/OS och 6 silvermedaljer i VM/OS.
+ 1
Sv: Silly season
hanzon: Ja! Det vore en perfekt center, även om jag gärna ser Gabriel Fontaine på den positionen. JS är ett långskott som sagt, då han är som inställd att lira på högsta nivå och nu säkert grymt besviken på Frölunda. Han kanske landar, funderar och kör en säsong i Höga Kusten...
Sv: Silly season
Monno: Hinken sa ju att Johan Sundström vore en drömvärvning, ska vi hoppas på honom?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Stanna kvar här du. MoDo-forumet ska inte vara så skitnödigt. Tänk på allt onödigt och flummigt jag postat här och på TIK-forumet genom åren.
+ 1
Sv: Silly season
Smurfen: Wakefield verkar rimligt att det är.
Lindström vore häftigt men duktigt oväntat. Då har vi nog inte råd med mer sen. 😬
Lindström vore häftigt men duktigt oväntat. Då har vi nog inte råd med mer sen. 😬
Sv: Silly season
Sjöåkern33: Ibland har de dock gjort en liten luring där. Men visst, man presenterar väl inte stjärncenter i förbifarten.
Sv: Silly season
Padrone78: han är inne i finska armén och tränar.. varit där sen ett tag tillbaka
+ 2
Sv: Silly season
Sjöåkern33:Det verkar dock som att värvningen blir till damlaget då det står detta på Modochannel,
nyhetsuppdatering där damernas sportchef Björn Edlund har med sig en rolig nyhet och där Henrik Gradin ger en nyhetsuppdatering från läget i herrlaget.
nyhetsuppdatering där damernas sportchef Björn Edlund har med sig en rolig nyhet och där Henrik Gradin ger en nyhetsuppdatering från läget i herrlaget.
Sv: Silly season
bengt88: Allt annat än herr vore väl märkligt med tanke på att MoDo själva använde #modose då åtminstone i grunden den bara användes för herr laget.
Sv: Silly season
Mangeboii: Tänkte likadant, men att det är MoDo herr som har 2 guld och sedan en del silver som jag ej har koll på hur många.
Sv: Silly season
{9682}: Jocke har ju faktiskt 2 SM-guld och 6 SM-silver
Känns ju som en orimlig värvning men också smått orimligt att medaljerna stämmer in på nån annan
Känns ju som en orimlig värvning men också smått orimligt att medaljerna stämmer in på nån annan
+ 2
Sv: Silly season
maxvz: Bra spanat! Där har vi damspelaren från div. 3. Trodde MoDo skulle ta Icing-Eva dock...
+ 1
Sv: Silly season
Slaggaplexi: En dam- eller herr-Bömb! Kan ju inte vara en Timråit, då de visar pokaler och medaljer. Knappast Conny heller...
+ 8
Sv: Silly season
Smurfen:
Enligt Hinken i ÖA skulle ju inget komma närmsta dagarna? och det var väl förra veckan.
Så vad är på gång
Enligt Hinken i ÖA skulle ju inget komma närmsta dagarna? och det var väl förra veckan.
Så vad är på gång
Sv: Silly season
Smurfen: Joakim Lindström vill hem?! Vilken damstjärna har så där många medaljer? Man får leta...
+ 2
Sv: Silly season
{9682}: var har vår vän i norr tagit vägen? Nooky? Han satt på mycket silly-inside-hintar tidigare!
Sv: Silly season
Undra vem Agent Micke Rosell har sett till att hans adept är klar för någon klubb 🤔
Sv: Silly season
Rytter: Det går absolut att rotera rätt mycket. Kanske passar Södergran bäst med Woods, kanske fungerar Aagaard där. Möjligen går man tillbaka till förra årets väl fungerande andrakedja, men kanske kan den här fungera bättre.
Det är helt klart så att vi kommer att ha mycket större möjlgheter att laborera i vinter.
Sedan tycker jag att Ohlsson är lite knepig att spela med och det är mycket möjligt att han fungerar bäst med OP, där båda är rätt flängiga i spelstilen.
Det är helt klart så att vi kommer att ha mycket större möjlgheter att laborera i vinter.
Sedan tycker jag att Ohlsson är lite knepig att spela med och det är mycket möjligt att han fungerar bäst med OP, där båda är rätt flängiga i spelstilen.
+ 1
Sv: Silly season
Silly:
Tredje känns ju som en uppgradering mot förra året. Kan nog bidra mer framåt.
Fjärde ser ut att ha mer offensiv i sig än sylwander- tjärnström-op
Känns bra, pricka rätt med förstacentern och få södergran att producera så blir detta grymt.
Går ju att byta plats på ohlsson och mannberg vid behov.
Tredje känns ju som en uppgradering mot förra året. Kan nog bidra mer framåt.
Fjärde ser ut att ha mer offensiv i sig än sylwander- tjärnström-op
Känns bra, pricka rätt med förstacentern och få södergran att producera så blir detta grymt.
Går ju att byta plats på ohlsson och mannberg vid behov.
+ 1
Sv: Silly season
Precis som jag vill ha kedjorna, det glädjer mig att karlin har koll!
Smurfen:
Som jag förstår tränar Modo såhär:
Marenis-Jacobsson(Ny center)-Woods
Södergran-EJK-Aagaard
Sveningsson-Pettersson-Mannberg
Ohlsson-Nordin-OP
Smurfen:
Som jag förstår tränar Modo såhär:
Marenis-Jacobsson(Ny center)-Woods
Södergran-EJK-Aagaard
Sveningsson-Pettersson-Mannberg
Ohlsson-Nordin-OP
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tidigare modo-junioren Joakim Mattssons nyfödde son sjuk i hemsk sjukdom, ser ut att bara ha månader kvar att leva.
Fint att se Sundsvall hockey och stora delar av hockeysverige ställa upp och samla in pengar!
www.expressen.se/sport/hockey/sundsvall-samlar-in-pengar-till-joakim-mattsson-overkligt-/
Fint att se Sundsvall hockey och stora delar av hockeysverige ställa upp och samla in pengar!
www.expressen.se/sport/hockey/sundsvall-samlar-in-pengar-till-joakim-mattsson-overkligt-/
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: ja vi är alla olika. Men för mig så är det roligt att läsa något och ligger det i en tråd som heter apropå ingenting så tycker jag det är helt ok.
Trådnamnet har i sig själv öppnat upp för en hel del strunt.
Sen kanske det är som du säger enbart timrå o aldrig något annat. Det har jag ingen koll på. Så vore såklart bättre om det ibland handlar om Modo eller något annat icke Timråitiskt.
Men är det tråkigt så skrollar jag bara förbi.
Sen är jag inte polisen eller moderatorn som ska hålla koll. Så lämnar det till dem så blir det som det blir.
Trådnamnet har i sig själv öppnat upp för en hel del strunt.
Sen kanske det är som du säger enbart timrå o aldrig något annat. Det har jag ingen koll på. Så vore såklart bättre om det ibland handlar om Modo eller något annat icke Timråitiskt.
Men är det tråkigt så skrollar jag bara förbi.
Sen är jag inte polisen eller moderatorn som ska hålla koll. Så lämnar det till dem så blir det som det blir.
+ 3
« Föregående · 2358647 · Nästa »


