« Föregående · 2549928 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
JoJo2613:
Conor S gör för mkt poäng i NHL, dessutom är väl twitter den urpsrungliga källan här. Kan mkt väl vara trolleri.
Conor S gör för mkt poäng i NHL, dessutom är väl twitter den urpsrungliga källan här. Kan mkt väl vara trolleri.
Sv: Silly season
JoJo2613:
Kommer inte hända?
Han spelade alla matchen denna säsong.
Nytt kontrakt eller trade blir det,
Eller som sämst NL.
Kommer inte hända?
Han spelade alla matchen denna säsong.
Nytt kontrakt eller trade blir det,
Eller som sämst NL.
Sv: Silly season
Brander: inte hört/läst något om denna spelare.
Ser ju onekligen fin ut efter ep scoutande.
Men låter otroligt. Sen vet man ju aldrig med hinken, förutom att han troligast inte scoutar så. 😉
Ser ju onekligen fin ut efter ep scoutande.
Men låter otroligt. Sen vet man ju aldrig med hinken, förutom att han troligast inte scoutar så. 😉
+ 1
Sv: Silly season
KRB: 1 spetsforward till förstalinan. Tycker Hinken borde ha en hel del stålar kvar att lägga på honom.
+ 1
Sv: Silly season
Vad har Hinken kvar på sin inköpslista efter värvningen av Lehtinen?
(jag har lite sommarsemester och vilar efter vår sköna seger mot Dif)
(jag har lite sommarsemester och vilar efter vår sköna seger mot Dif)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skön intervju med Ullis hos Leafs Morning Take. Hoppas han och Anton F kan dyka upp på försäsongen och lära Lassi och Olle ett och annat.
www.youtube.com/watch?v=4p6TAgjfbFU
www.youtube.com/watch?v=4p6TAgjfbFU
Sv: Silly season
wesslan:
Tänker ungefär likadant
En variant
X - Mikael R - Woods
Niederbach- JD - Sampo R
Aagaard- Vigge - Walli
Ohlsson- AP - Södergran
EJK/OP
Bernhardt- Rundblad
Rubins - Näsen
Brickley- Berg
Lassi
Tänker ungefär likadant
En variant
X - Mikael R - Woods
Niederbach- JD - Sampo R
Aagaard- Vigge - Walli
Ohlsson- AP - Södergran
EJK/OP
Bernhardt- Rundblad
Rubins - Näsen
Brickley- Berg
Lassi
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: nu går ännu en norrman i fina kläder här i Sarpsborg..
+ 2
Sv: Silly season
Marrdin: Man blev lite besviken när han skrev på ett så långt kontrakt. Tråkigt om vi aldrig får se han i våran tröja igen.
Sv: Silly season
{10015}: han hade säkert gärna både gått upp med och spelat shl med modo när det begav sig. Men nu fick han en roll han eftersträvat och långt kontrakt. Skulle se konstigt ut att bryta det. Synd för oss att det va 2 år för sent vi gick upp på det sättet.
+ 1
Sv: Silly season
hompa90: Dom själva hade lagt ut en kort film på Instagram från gårdagens midsommar firandet
+ 2
Sv: Silly season
Smurfen: Karlkvist (snälla Hinken) - Ruohoma - Schampo
Bachen - Big Dick - Woods
Dansken - Vigge - Walli
Granen - AP - Åsele-expressen
EJK, OP,
Berra - Rundblad
Stor Letten - Ponta N
Folin - Brickley
Walle - Berg
Glass i stora Lassi
Eriksson EK
Bachen - Big Dick - Woods
Dansken - Vigge - Walli
Granen - AP - Åsele-expressen
EJK, OP,
Berra - Rundblad
Stor Letten - Ponta N
Folin - Brickley
Walle - Berg
Glass i stora Lassi
Eriksson EK
+ 3
Sv: Silly season
puffe: Portello hade rejält med tillsatta färgämnen när jag var liten. Minns inte riktigt när man bestämde och förbjöd dessa i mat och dryck. Trocadero och Portello är de som jag minns att man ändrade så att efter man tog bort färgämnena blev man inte gul/orange/röd om munnen längre.
Född -68 så jag tror inte jag är så jäkla mycket äldre än dig :)
Född -68 så jag tror inte jag är så jäkla mycket äldre än dig :)
Sv: Silly season
dempa: Ullmark är också ute i stugan.
– Alla är svinglada här i Övik. Man märker vilket lyft det är för hela staden att Modo är tillbaka i SHL. Folket är gladare nu än när man vann SM-guldet 2007, känns det som.
Efter helgens resa till Nashville för NHL Awards väntar en resa till Skottland i juli. Resten av tiden tillbringar han med hustrun Moa och barnen Harry, 5, och Lily, 2,5, ute i stugan på Burön i skärgården.
– Man går aldrig projektlös när man har en sommarstuga, haha. Sedan har vi huset i Järved också, som ska ses till, så det finns alltid saker att sätta händerna i.
Läs mer innan den blir låst!
www.expressen.se/sport/hockey/nhl/linus-ullmark-om-att-vara--favorit-till-vezina-trophy/
– Alla är svinglada här i Övik. Man märker vilket lyft det är för hela staden att Modo är tillbaka i SHL. Folket är gladare nu än när man vann SM-guldet 2007, känns det som.
Efter helgens resa till Nashville för NHL Awards väntar en resa till Skottland i juli. Resten av tiden tillbringar han med hustrun Moa och barnen Harry, 5, och Lily, 2,5, ute i stugan på Burön i skärgården.
– Man går aldrig projektlös när man har en sommarstuga, haha. Sedan har vi huset i Järved också, som ska ses till, så det finns alltid saker att sätta händerna i.
Läs mer innan den blir låst!
www.expressen.se/sport/hockey/nhl/linus-ullmark-om-att-vara--favorit-till-vezina-trophy/
+ 4
Sv: Silly season
MODOJohan:
Japp! Det glädjer mig.
Han kommer bli en Joker den här vintern!
Har jag på känn!
Han hinner läka och bli frisk.
Har kommit in i laget nu.
Kommer få bra tid att komma in i Karlins hockey.
Japp! Det glädjer mig.
Han kommer bli en Joker den här vintern!
Har jag på känn!
Han hinner läka och bli frisk.
Har kommit in i laget nu.
Kommer få bra tid att komma in i Karlins hockey.
+ 2
Sv: Silly season
dempa: Näsåker är en pärla i den Ångermanländska obygden.
Man blir glad av att se Sebbe O med polarna Aagard och Bernie hänga ihop på midsommar och umgås. Tror den gruppen svenska spelare vi har är nyckeln till att man tog sig upp.
Tror att sammanhållningen i laget var det som tog oss upp i slutändan.
Man blir glad av att se Sebbe O med polarna Aagard och Bernie hänga ihop på midsommar och umgås. Tror den gruppen svenska spelare vi har är nyckeln till att man tog sig upp.
Tror att sammanhållningen i laget var det som tog oss upp i slutändan.
+ 6
Sv: Silly season
Barnaby: Stures Mack, klassisk! Om mindre än 2 veckor landar vi i sommarstugan i Näsåker, blir där 3 veckor i år. Magiskt!
+ 5
Sv: Silly season
{10015}: Ja men jävlar. Då är Tikarna och jag glada åt samma sak och det är inte ofta.
Lassi till oss känns kanon, gillar finnar, producerar bra målvakter och Hinken överraskar igen! Det känns spännande, riktigt spännande. Ser framför mig hur den här ungtuppen spikar igen mot FBK borta och jag är där!
Lassi till oss känns kanon, gillar finnar, producerar bra målvakter och Hinken överraskar igen! Det känns spännande, riktigt spännande. Ser framför mig hur den här ungtuppen spikar igen mot FBK borta och jag är där!
Sv: Silly season
+ 12
Sv: Silly season
puffe: Tror även att denna ädla dryck kan finnas på välsorterade Dollar Store butiker 🌞
+ 4
Sv: Silly season
puffe: Finns inget som slår en iskall Trocadero på bensinmacken i Näsåker. Kul med Lehtinen förövrigt, tror det blir bra!
+ 12
Sv: Silly season
Silly: Bra svar av Höken. Tror ändå att Olki var huvudspåret. MoDo blev säkert trött på att vänta. Men coolt att vi kör ungt och talangfullt mellan stolparna.
+ 1
Sv: Silly season
{5460}:
MadHawk ger en person svar på tal på twitter:
X:
Känns det inte som en hylla lägre än de letade på? Det är ingen Olkinoura?
3:37 em · 23 juni 2023
Johan Svensson@MrMadhawk
8h
I min värld är det en högre hylla att ta en född 1999 med sin bästa säsong i ryggen och på uppgång i karriären, kontra en som är född 1990 och bör vara på nedgång i karriären.
MadHawk ger en person svar på tal på twitter:
X:
Känns det inte som en hylla lägre än de letade på? Det är ingen Olkinoura?
3:37 em · 23 juni 2023
Johan Svensson@MrMadhawk
8h
I min värld är det en högre hylla att ta en född 1999 med sin bästa säsong i ryggen och på uppgång i karriären, kontra en som är född 1990 och bör vara på nedgång i karriären.
+ 10
Sv: Silly season
Supertrött: Jag har ju inte haft äran att få vara en del av tant Sigrids blandning, men vore intressant att få mer kunskap om Portellons ursprung. Förutom MoDoit är jag också hängiven Portelloit
Sv: Silly season
puffe: Portello ska vara som den tant Sigrid bjöd på hemmet i Bredbyn röt/orange i halva ansiktet ;)
Sv: Silly season
Smurfen: Sparkling Portello, min favvodryck, inte ens Trocadero når upp till dess höjder.
Idag tror jag man får besöka en Willys-butik för att finna denna gulddryck
Idag tror jag man får besöka en Willys-butik för att finna denna gulddryck
+ 2
« Föregående · 2549928 · Nästa »


Japp
Med vår Rubins under denna säsong.
Carter Camper har spelat med både Mikkel och Rubins!