« Föregående · 2725848 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Självklart, var bara svar till nedanstående kommentar att han inte ville att pengar ska gå till Norlinder.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Det är ju precis sånt här som gör att man gillar Widebro. Han får gärna hem Norrlinder, men tänker inte rucka på spelarbudgeten. Jag gillar det! Det känns som att läget är under kontroll.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Swishar hellre för en spelare som Nordlinder/MoDo - Den Swishlistan är man stolt över
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Om man misslyckas? Är supporterinsamlingen redan igång är det klappat och klart. Vi kan väl räkna in Norris på torsdag.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Tror inte pengarna går till Norlinder om man misslyckas, snarare till Modos verksamhet. Har swichat en summa.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: exakt det är ett bra jävla tag sedan MoDo körde en insamling. Så den här känns ändå rätt bra.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: jag är generellt anti insamlingar också men swischade en slant. MoDos senaste insamling var för att få hem Karla 2020. nInget vår klubb gör regelbundet så då känns det mer okej
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Att swisha en 50-lapp skadar väl ingen så långe man inte är långt nere i skiten.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Om Hinken inte har råd kan vi skita i det. Mina surt invärvade pengar ska inte ner i Norlinders ficka i alla fall. Men alla gör som dom vill
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Men då kan vi iaf räkna in honom som klar. Vi hade aldrig startat en insamling annars.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ja det känns som att pressen på Norris är nog hög som den är. "Drömförvärvet" etc etc.
Tror man inte ska lägga gigantiska krav på Norlinder direkt utan förvänta sig att han kan behöva lite tid för att komma in i det hela. Han har ändå fått spela ett helt annat spel än han "är van" senaste säsongerna så kan säkert ta ett tag innan han är trygg och tillbaka i det spel han kan.
Men ska bli spännande att se hur hans defensiv är nu för tiden.
Tror man inte ska lägga gigantiska krav på Norlinder direkt utan förvänta sig att han kan behöva lite tid för att komma in i det hela. Han har ändå fått spela ett helt annat spel än han "är van" senaste säsongerna så kan säkert ta ett tag innan han är trygg och tillbaka i det spel han kan.
Men ska bli spännande att se hur hans defensiv är nu för tiden.
Sv: Silly season
Silly: Norlinder nobbar Montreal. 2-årskontrakt med MoDo är påskrivet och presenteras under måndagen
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Är nog rätt mycket taktik i detta tänker jag. Smart att spela "vi har inte råd"-kortet när det handlar om spelare som skulle öka klubbens (och därmed sponsorernas) exponering.
Sedan gillar jag inte supporterinsamlingar, bättre att köpa biljetter, korv och souvenirer. Tycker det blir ett onödig press på Norlinder också.
Sedan gillar jag inte supporterinsamlingar, bättre att köpa biljetter, korv och souvenirer. Tycker det blir ett onödig press på Norlinder också.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Golden boy : Härligt! Har också säkrat ett gäng plåtar. Forza MoDo?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Det har de säkert, men det är ändå säkert en hel del pengar som ska in. Det blir väl Hägglunds, Malux, CoreIT, Lättelement osv som får slanta upp. Förhoppningsvis kör de även igång den där MoDo till SHL med ett bättre namn så vi supportrar också kan delta.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: ” Mattias Norlinder och Modo Hockey är överens om ett kontrakt över, minst, kommande säsong.
Men enligt uppgifter till ÖA är han inte helt klar för klubben då Modo måste få in pengar då den här värvningen ligger utanför spelarbudgeten.”
Men enligt uppgifter till ÖA är han inte helt klar för klubben då Modo måste få in pengar då den här värvningen ligger utanför spelarbudgeten.”
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Är de överens så är det väl också överens om en lön så då borde det vara förhandlat så att det är en realistisk summa.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Constanza har väl krypit in på Kenttäs kontor och försnillat 9,6 mille från Löven det gångna året. Det är bara att slå honom en signal.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Hinken lär trolla med knäna igen, Örebro kanske är sugna att bli blåsta igen.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Enligt Pelle är alla parter överens. Det fattas bara en summa pengar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Är där bara pengar så löser det sig garanterat, bidrar gärna tillsammans med övriga fans.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Någon som vet varför Rögles s.k. supporters i stort sett alltid är fulla av bitterhet och skriver massa dynga på olika forum eller är det bara jag som råkat ut för det? Kanske eldat på lite själv ibland men ofta får man konstiga svar även då man skriver seriösa inlägg. Måste vara svårt att vara 2a i Skåne med 0 sm guld gissar jag...😃🤑
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Byss: Hade varit fint att se Olofsson-Jasek-Goalofsson tillsammans. Kan MoDo låna honom i vår?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
LaddaFrånTaket: Det låter som fantastiska nyheter. Jag hade väl känslan att man inte skulle sätta True i andra med Woods och Aagaard om han inte var bättre än Vigneault, men var det inte bara hans livs match så förbättrar det definitivt våra chanser i vinter.
Han hinner väl hem till Luleå-matchen på torsdag antar jag
Han hinner väl hem till Luleå-matchen på torsdag antar jag
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
True såg dock riktigt bra ut i dag, extremt bra defensivt men skapade en hel del offensivt också, hade 2-3 riktigt vassa chanser. Tror han är underskattad som attan och visade sig vara riktigt bra på skridskorna också till dem som tvivlat.
True såg dock riktigt bra ut i dag, extremt bra defensivt men skapade en hel del offensivt också, hade 2-3 riktigt vassa chanser. Tror han är underskattad som attan och visade sig vara riktigt bra på skridskorna också till dem som tvivlat.
+ 14
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Zuccarello gjorde 1-0 till Norge på pass av Thoresen.
Kul för Aagaard och True dock.
Kul för Aagaard och True dock.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
danmark klara för os, inga poäng från true eller mikkel när dom vann med 4-1 mot norge idag
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Rurik: Skavsår postade den tidigare i tråden:
livesport.expressen.se/video/s-highlights-modo-timra-c03pfc
livesport.expressen.se/video/s-highlights-modo-timra-c03pfc
Länkar:
-
-
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Bad_Brett: var hittade du reprisen? Verkar inte ligga ute på youtube som de andra repriserna gjort
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Trilske: Montreal har väll också gjort en storränsning, det kanske inte visste vilka platser de va tvungna att fylla förens nu
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
JoakimE:
Förövrigt lite roligt hur våra konkurrenter försöker göra ett case vi ska vara oroliga över den där statistiken när t.e.x. en sådan som Ladue har överraskat många, inkl. hinken under försäsongen och visat uppsidor som man kanske inte hade förväntat sig på förhand.
Gissningsvis för att man tittat en del på underliggande statistik och dragit vissa slutsatser, hinken hade ju som sagt inte sett honom live innan han kom hit.
Förövrigt lite roligt hur våra konkurrenter försöker göra ett case vi ska vara oroliga över den där statistiken när t.e.x. en sådan som Ladue har överraskat många, inkl. hinken under försäsongen och visat uppsidor som man kanske inte hade förväntat sig på förhand.
Gissningsvis för att man tittat en del på underliggande statistik och dragit vissa slutsatser, hinken hade ju som sagt inte sett honom live innan han kom hit.
+ 5
Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Paninaro: Tack för detta (trots att du håller på fel Västernorrlands-lag 😀 )
Fann ett 12 mån för 1500 o köpte nyss.
Fann ett 12 mån för 1500 o köpte nyss.
+ 1
« Föregående · 2725848 · Nästa »