Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Klicka aldrig på länkar du inte känner till, som speciellt kommer från någon som bara har 1 inlägg på HS
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: ja han har gjort ok ifrån sig med 1.5 säsong i echl o ca 1p per match. Samt innan dess en hel del ahl med toppar på 1 säsong vardera på 0.5 och 0.3 ppg.
Men det är enkel eliteprospects scouting. Har i övrigt ingen koll alls.
Hoppas minst på liknande siffror, men helst bättre för våra 2 sista. Behövs poäng in.
Men det är enkel eliteprospects scouting. Har i övrigt ingen koll alls.
Hoppas minst på liknande siffror, men helst bättre för våra 2 sista. Behövs poäng in.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Intressant värvning av Mora!
Honom tar vi nästa säsong när han har gjort 1 år här i Sverige.
Vi byter honom mot Måns!
www.eliteprospects.com/player/270155/damien-giroux
Intressant värvning av Mora!
Honom tar vi nästa säsong när han har gjort 1 år här i Sverige.
Vi byter honom mot Måns!
www.eliteprospects.com/player/270155/damien-giroux
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Jag tänker inte säga något om hans flytt till Luleå
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: TIK har alltid myglat med siffrorna. Gjorde +1 mille resulat då de var skyldiga 46 mille. Kullis gäng lever på lånad tid.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Är det nån tränare som bör kunna trolla med knäna så är det Gath
Vad händer om man har klickat på den?
Jag anmälde den diekt!