Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Jag tänker inte säga något om hans flytt till Luleå
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.