« Föregående · 2879881 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Acee: Alla bilder jag hittar på den här spelaren är med svart tejp, och bara på halva bladet. Det kan inte vara han.
Sv: Silly season
Nicklas Lundstrom: +24 som forward i AHL och nästan 1ppg, bör vara någon klubb där borta som signar honom, får nog bli en stor del av budgeten för att få till spelare med denna statistik.
Men ett långskott
Det som man kan hoppas på är att han är 27år, och om han vill testa något nytt är det väl nu som är hans chans. Grabben bytte klubb 3 ggr 2024.
Men ett långskott
Det som man kan hoppas på är att han är 27år, och om han vill testa något nytt är det väl nu som är hans chans. Grabben bytte klubb 3 ggr 2024.
Sv: Silly season
Med tanke på MoDos inlägg på Instagram nyss lär det inte bli några nyförvärv/förlängningar idag heller.
+ 1
Sv: Silly season
Silly: Gradin som är i bra kontakt med colorado borde ha koll på denna killen troligen är han för dyr eller går han till NHL men bra statistik .
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Om man verkligen, verkligen får drömma lite:
Wernblom - Fitzgerald - Olofsson
Woods - Topping - Kelleher
Carlsson - Gästrin - Andersson
Ohlsson - Bjerselius - OP
Falkenhäll
Lerby - Rundblad
Rönningen - Berglund
Norén - Persson
Hallin
Wernblom - Fitzgerald - Olofsson
Woods - Topping - Kelleher
Carlsson - Gästrin - Andersson
Ohlsson - Bjerselius - OP
Falkenhäll
Lerby - Rundblad
Rönningen - Berglund
Norén - Persson
Hallin
+ 11
Sv: Silly season
Ebbe Lundberg #1, Hugo Hallin #34, Oliver Svensson #37 och Milton Gästrin #22 namngivna i truppen
+ 2
Sv: Silly season
Heyerdal: Allehanda , det var om att ev så kommer SAS tillbaka till Gideå å tyvärr inget hockey relaterad 🤪
+ 1
Sv: Silly season
Heyerdal: Han tyckte det var tråkigt att spela för just ÖHF, haha. Satsar på civilkarriären som IT-konsult istället. Verkar ha startat egen buisness se.linkedin.com/company/eliovate?trk=ppro_cprof
+ 1
Sv: Silly season
Smurfen: Är nog inte någon som lämnar eftersom klubborna är CCM och MoDo kör med Bauer.
Sv: Silly season
Tyler Durden: Oliver Timander tillbaka från Leksand ska spela för ÖHF, vart tog Elliot vägen?
Sv: Silly season
Tyler Durden: Å kvinnan som stod bredvid denna på bild var då inte Morsan åt Strömgren 🤪(hann se hon i livesändningen)
Sv: Silly season
Tarasov: Minns att William Strömgren hade den där tejpningen. Men han tyvärr för bra för Allsvenskan.
Sv: Silly season
Smurfen: Oooh... Nu får någon listig detektiv spåna i vilka som kör bladet heltejpat i vitt.
Sv: Silly season
JoJo2613: En med Hockeyklubbor har nu synts på Gideå airport i ÖA:s direkt liverapportering för en stund sen !!!
Vem är det , lämnar han eller är det ett nyförvärv, 🤔🤔🤔🤔
Frågorna är många !!!!!
Vem är det , lämnar han eller är det ett nyförvärv, 🤔🤔🤔🤔
Frågorna är många !!!!!
+ 9
Sv: Silly season
vnilsson: Vet ej det. Tänker på att Karlkvist är sedd som en sävlig filur som skjuter men inte har något sikte i Finland. I SHL har han ju blivit ett toppnamn.
Sv: Silly season
gurkan1921: Ganska intresant att det är så många svenska spelare i Sport. Hjalmarsson, Sundström, Stålberg som är toppspelare där men inte platsar i Frölunda. Borde säga en del om nivån.
Sv: Silly season
Linus är en spelare som nog kan hamna på 35-40 poäng i HA, har lite känslan att han har svårt att skapa själv.
Sv: Silly season
Shangattay: "Nära hem" och så är det 34 jävla mil 😂
Ska jag tolka honom utifrån den här snäva informationen, så vill han ha en topproll i SHL. Måste han "jobba sig upp" i hierarkin så kommer han välja MoDo istället.
Ska jag tolka honom utifrån den här snäva informationen, så vill han ha en topproll i SHL. Måste han "jobba sig upp" i hierarkin så kommer han välja MoDo istället.
+ 2
Sv: Silly season
Röda Grodan:
– Just nu har jag ingenting som är klart. Jag tittar mycket i Sverige och fortsätter kolla utomlands, men Finland känner jag att jag har provat nu, så den här säsongen kommer jag inte åka tillbaka dit. Vi får se lite grann, jag pratar med agenten till och från.
– Just nu har jag ingenting som är klart. Jag tittar mycket i Sverige och fortsätter kolla utomlands, men Finland känner jag att jag har provat nu, så den här säsongen kommer jag inte åka tillbaka dit. Vi får se lite grann, jag pratar med agenten till och från.
Sv: Silly season
Röda Grodan: Här kommer ett par utvalda bitar ur intervjun med Andersson:
Är det spel i SHL som gäller först och främst?
"Ja, så är det väl. Jag utgår därifrån, men jag är absolut öppen för om det kommer något spännande från Hockeyallsvenskan. Det är inte så att jag kommer säga nej till det heller. Det beror lite på hur det ser ut för det lag som är intresserat. Men så klart är SHL alltid prio."
***
"Ja, dem (Modo) har jag också pratat med lite grann. Mest bara för att få en bild av vad de har tänkt sig den här säsongen och få lite inblick i det. Men det är absolut en möjlighet. Modo är ett topplag i Hockeyallsvenskan, det hade varit en häftig resa att ta dem upp till SHL igen. Sen om det händer eller inte – det är för tidigt att säga nu."
Just möjligheten att få bo nära hemmet i Norrland lockar Andersson:
"När de ville ta kontakten så var det så jag kände – att det hade varit skönt att vara nära hem när man varit utomlands i tre år."
Är det spel i SHL som gäller först och främst?
"Ja, så är det väl. Jag utgår därifrån, men jag är absolut öppen för om det kommer något spännande från Hockeyallsvenskan. Det är inte så att jag kommer säga nej till det heller. Det beror lite på hur det ser ut för det lag som är intresserat. Men så klart är SHL alltid prio."
***
"Ja, dem (Modo) har jag också pratat med lite grann. Mest bara för att få en bild av vad de har tänkt sig den här säsongen och få lite inblick i det. Men det är absolut en möjlighet. Modo är ett topplag i Hockeyallsvenskan, det hade varit en häftig resa att ta dem upp till SHL igen. Sen om det händer eller inte – det är för tidigt att säga nu."
Just möjligheten att få bo nära hemmet i Norrland lockar Andersson:
"När de ville ta kontakten så var det så jag kände – att det hade varit skönt att vara nära hem när man varit utomlands i tre år."
+ 1
Sv: Silly season
Silly: Bägge två från Arvidsjaur där dom har Dollarstore som vi har här i Ö-vik ! , borde ju locka som bara den kan jag tycka 🤪🤪
+ 1
Sv: Silly season
+ 3
Sv: Silly season
Röda Grodan: Varför skulle han säga så om inte vi ligger bäst till? Jag tolkar det så iaf, men känns nästan för bra för att vara sant. Svensk, mitt i karriären, tre raka säsonger med bra produktion i finska högstaligan. Fantastisk värvning om det tas i hamn.
+ 2
Sv: Silly season
Här kanske det händer nått
Efter tre säsonger i Finland står det nu klart att Linus Andersson lämnar den finska ligan. Den svenske målskytten blickar hemåt – och Modo är en av klubbarna som visar intresse.
– Det hade varit en häftig resa att ta dem upp till SHL igen, säger han till
Efter tre säsonger i Finland står det nu klart att Linus Andersson lämnar den finska ligan. Den svenske målskytten blickar hemåt – och Modo är en av klubbarna som visar intresse.
– Det hade varit en häftig resa att ta dem upp till SHL igen, säger han till
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Svaret till varför inte vi få några återvändare.
MoDoiterna går för bra i NHL!
Dom blir för stora stjärnor.
1. William Nylander, Toronto – 12 (5+7)
2. Adrian Kempe, LA – 10 poäng (4+6)
3. Gabriel Landeskog, Colorado – 4 (1+3)
4. Mattias Janmark, Edmonton – 3 (2+1)
Oliver Ekman-Larsson, Toronto – 3 (2+1)
6. Jesper Bratt, New Jersey – 3 (1+2)
7. Victor Hedman, Tampa – 3 (0+3)
3 st. Bland top 7 i svenskligan
Och sedan ver vi ju alla Ullmarks och Sockans status i NHL...
Svaret till varför inte vi få några återvändare.
MoDoiterna går för bra i NHL!
Dom blir för stora stjärnor.
1. William Nylander, Toronto – 12 (5+7)
2. Adrian Kempe, LA – 10 poäng (4+6)
3. Gabriel Landeskog, Colorado – 4 (1+3)
4. Mattias Janmark, Edmonton – 3 (2+1)
Oliver Ekman-Larsson, Toronto – 3 (2+1)
6. Jesper Bratt, New Jersey – 3 (1+2)
7. Victor Hedman, Tampa – 3 (0+3)
3 st. Bland top 7 i svenskligan
Och sedan ver vi ju alla Ullmarks och Sockans status i NHL...
+ 1
« Föregående · 2879881 · Nästa »
