Gavelo: det kommer bli ett jätteproblem om norlinder kommer hem också. han, rundblad, näsen, bernhardt... det kommer inte göra ont framför modos mål iallafall
Greenwolper: Bra med lite positiva inlägg, kunde ju ha varit värre än 1 mål i underläge. Spelade mest galna siffror för att det kändes som att inget lag skulle hålla i handbromsen och sen bara lira offensivt.
Bad_Brett: Hoppas det blir en storstädning på backsidan många som inte håller måttet Vi behöver även stärka upp på målvaktssidan vi måste har en bättre backup för att öka konkurrensen samt avlasta Lehtinen.
Bad_Brett: Man har väl sett tio stycken bara i den här matchen som varit tydligare interference. Ja, det är utvisning, men det har släppts så många att man skäms som hockeysupporter.
Kan nog tycka att det är 2 mål där lassi ska stänga första stolpen bättre/snabbare. Inte en ren tavla men det är definitivt skott som ska gå att rädda.
Bössa 68: Han sätter sig alltid på knä i de där lägena, skillnaden kanske är att Leksingarna är medvetna om det, plus lite flyt i att pucken går precis dit de vill
Bad_Brett: japp. tycker det ser lite halvavslaget ut på sina håll framför honom också. det är liksom inte krig för varje centimeter. men jag förstår att det är så.
Steken84: äsch. Jag ser då fram emot nästa säsong. Skiter fullständigt i hur det går i denna då vi med störst sannolikhet inte ens tar oss till slutspel. Kul att titta på dock..
Sätt in några stabila backar framför lassi så tror jag det är lugnt. Ut med rundblad, brickan, (tyvärr folin och wahlberg)
Framnäs: FY FAN vad löjlig utvisning. Det måste ha varit tiotusentals som man släppt tidigare. Så djävla trist att man tar en random bara för att gnällpubliken skriker.
{5647}: Hahahaha 19 matcher utan mål så får han måla på direkten emot MoDo. Jag blir inte ens förvånad längre. Vad hade Lindqvist innan han gjorde hattrick emot oss? 15-20 matcher? :D