NuMo: Kanske är mätta och svårt att ladda om, men 3 mål borta i Leksand är bra. Sen kanske huvudet redan är mot skånelagen. Vi får se. Känns rättvist hursomhelst den som blir 10:a. MoDo tampas med MIF, Rögle och Örebro om slutspel. Det är urstarkt.
Tänkte skriva det inlägget för ett tag sedan, men kattade det.
Det märks att den mentala disciplinen släppt nu när det är klart. Vi håller inte ihop positionerna för ett tätt försvarsspel och framåt är vi nästan anarkistiska, vilket ger oss ett naturligt anfallsspel ungefär som i början av säsongen. Vi ser nu samma fenomen att vi släpper in för många mål. Men vem vet, vi kanske göra många mål också det är lite upp till motivation ändå. Det är ju ändå inte allsvenskan.
JoJo2613: Orkar inte se mer. Vote skönt om IKO kan sprattla till. Då är vi på status quo som sämst vad det verkar. Örebro lär inte vända och Malmö går tungt.
Bad_Brett: Vi har en del orutinerade killar och de känner nog att det gäller jäkligt mycket. Hoppas vi kvitterar till 6-6 och vinner i sudden ...som i min dröm. Fanns ett skjul gjort av plywood senare i drömmen. Kunde dock inte förstå vad som betydelsen var...
Bott 10 år i Leksandland. När min dialekt började gå mer mot norrlands/dalmålshybrid kände jag mig tvungen att emigrera till Brynäs-land. Svårt att säga vad som är värst dock, Gävlemål, Sundsvallsmål eller dalmål.
Få samma vibbar med walli som jag hade med Svenningsson. sätter ofta sin lagkamrater i skiten med passningar, Åker märkliga vägar. Och skjuter hej vilt i stället för smart och prricksäkert!
Ja det är därifrån jag kommer.
-Men älu dum i hövve ällä!?? Helt j-a oooduuuglit! Ta i nulå!"
-"Vaäemäle?"