{5647}: Vi spelar inte i allsvenskan nu, du fattar det va?! Vi spelar i Shl och då måste man ha en coach som kan spela sitt material efter ligan och det tycker inte jag att han kan!
Du får tycka vad du vill, jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om din åsikt :) Jag tycker kvällens match är otroligt pinsamt utförd och jag skäms över hur naivt och svagt vi uppträder i en så viktig match. Svagt!
{5647}: ja jag gnäller inte för mycket om lassis spel oftast men han tenderar att gå djupt vid skottögonblicket ,då blir han mindre.sista släppte han första stolpen tyvärr...
Smurfen: En lagfest i hamnen behövs nog innan, för att spela final mot Skåne. Kan Foppa & Näslund dela ut bonuscheckar redan nu. 6p ger 6000 dollars var. Nä, det blir som det blir. Kul att det lever fortfarande, kunde ha varit mer ångest där i Inre Hamnen.
Gavelo: Jag skulle säga att Holmström är oerhört viktig och en väldigt stor anledning att vi gick upp.
Så vi gör alltså den bästa säsongen en nykomling gjort på många år och är klara för att spela I SHL nästa år med tre matcher kvar. Då spyr man galla över spelare och ledare. Det känns nästan osmakligt.
{7639}: Målburarna är betydligt mindre i SHL, men hans back-kollega kunde väl skjuta nån gång...blir så lättläst när han ALLTID ska passa, slutar irriterande ofta med kontring
Costanza: Har Jonas Holström kontrakt nästa säsong, i såfall hoppas jag det är prio på Hinkens lista att sparka honom för MK behöver en kompetent assisterande som kan något om special teams och hur man spelar i defensiven
Thors 22: Nä, blir imponerad om MoDo studsar tillbaka nu. Är otroligt nöjd över säsongen och de har kämpat stenhårt för det, så svårt att klaga nu. Vi ger ju andra lagen en rejält kamp i alla fall. Kul att det inte är helt kört än.
Thors 22: Skitmatch av Modo. Men vi har fortfarande allt i egna händer. Mot templet och tre poäng på lördag. Så kanske vi kan få darren på Rögle på tisdag
Bössa 68: Lasse har en stor svaghet och det är att han går för djupt ned, framförallt i förflyttning. Då blir det ledigt högt upp. Annars är det en mycket kompetent målvakt.
Costanza: Leksand har varit ett av de svåraste lagen för oss denna säsong. Samtidigt som det har gått bra mycket bättre för oss mot just Malmö och Rögle. Allt bestäms på Lördag och Tisdag. Ända in i kaklet!
Costanza: Ne tror det blir tufft å ta dubbla treor i detta läge. Om det ens räcker. Men kul och bra säsong av oss. Vi överlevde första säsongen med alla hinder. Hoppas vi kan få vinna på lördag och bara få fira säsongen och laget!
Greenwolper: men men förstod att det skulle komma att vi var tvungen å chansa. De får reta upp någon leksingar nu^^ trösten är väll att leksand lär åka ur slutspelet ganska snabbt^^
Känns som inte bara spelarna är hip hop. Tycker det verkar som att Karlin släpper det också. Han låter det vara så kanske han inser att det är omöjligt att göra något åt.