Bad_Brett: Märkligt, jag har fått höra sedan 3 år att Karlin är en utomordentligt bra matchcoach! Själv har jag nästan aldrig noterat något sådant, när man ifrågasätter detta så får man alltid till svar att det är materialet är för dåligt.
Bad_Brett: Grisa och kötta tycker jag borde vara plan B även i PP när det inte funkar. Tugga och mala på. Laget är stabilare nu. Hoppas på en 1p här och 3 hemma.
Båda lagen har svårt att överlista det andra laget. Det känns som ett ställningskrig där fantasin tryter hos lagen ju närmare man kommer motståndarens mål.
SPOODI: Sophinken ska ta med True , Woods och 60 metarn i uppgörelse med Jasek, bara nån allsvensk klubb vill ha dom men det är väl tveksamt då dom knappt håller där: Möjligt Östersun, eller Tingsryd Bort med dom nu, genast!!
NuMo: Du kommer att dricka lördag och söndag, bränner 2 cl per timme, hade 42 i skostorlek, väger 100 pannor. Du är nog luktfri efter 117 cl starksprit, eller runt 30 standardglas a 4 cl. Jag kan återhämtning.
Du som är expert, det funkade ju förra gången. Hur mycket måste jag dricka om jag har obegränsat med 49% alkohol för att vara luktfri kl.7 på måndagmorgonen?
Godkänd första period, men det håller inte att släppa tidiga mål varje match. Känns inte riktigt som vi är beredda på krig idag. Vi slarvar lite för mycket och förlorar alldeles för mycket närkamper. Ska vi lyckas sno med oss poäng idag måste man börja tävla mer som man gjorde mot Rögle och det är tävla varje match som gäller nu. Sedan ser man tydligt vad Lehtinen är en betydligt mer säker och lugn målvakt en OEE.
Frågan är bara vilken av alla Gudar och religioner jag isåfall ska välja!?