LaDue gör mål och egentligen borde jag bli glad. Men i stället så gluttade jag på tavlan av Hinken som jag har på hedersplats vid mitt altare och så blev jag gramse. Han borde vi tammefan sparka!
Zource: Tycker vi löser många situationer på ett ganska bra sätt, men Växjö är helt klart en dålig matchning för oss. Svårt att hantera deras hårda press - de ligger verkligen äckligt nära, med både kropp och klubba. Konstant. Passningsspelet lider tydligt på grund av det.
Monno: Men snälla gode gud, befria oss från True, ska aldrig mer be om något om vår herre hör bön!! Karln är ju livsfarlig för oss och ett offensivt hot för Växjö
JonathanF: Skillnaden mellan lagen just nu är att Växjö är starkare rent fysiskt, man vinner mycket för att man använder mer kroppen på ett bättre sätt än oss.
Vikingmodo : Det är Karlin som ansvarar för defensiven och Holmström offensiven. Varför skyller du på Holmström specifikt? Alla har ett ansvar bland tränarna, men Holmström minst av dem gällande defensiven.
Smurfen: Tänkte klaga innan då ensam Växjöspelare vann mot tre försvarande MoDoiter, men tänkte att jag inte ville vara för negativ. Men typ bytet efter så var det samma passivitet igen och då small det...
Sigge: Detta är en typisk Växjö match dom gör mål på i princip första skottet för att sedan spela ryggsäckshockey tills vi går bort oss och dom gör 2-0 sedan är matchen över. Samtidigt tänker Karlin på chips på bänken och undrar varför 8/8 matcher emot Växjö senaste två säsongerna ser exakt likadana ut.