JoJo2613: Han ser rätt offensiv ut här och beskriver sig själv som en tvåvägsback som gillar att följa med upp i anfallen.
Intressant att han jämför sig själv med en spelartyp som Duncan Keith (har för mig att Rundblad sa att det var den bästa spelaren han spelat med när han var i chicago).
JoJo2613: Det är förvisso helt sant. Tänk om Rönningen kommer tillbaka. O'Rourke, Berg, Kotkansalo, Rönningen, Bengtsson och Rundblad. Motståndarna lär flyga som vantar...
Randy Marsh: Ryan tror jag blir riktigt bra men mer tveksam till Kotkansalo då hans självförtroende är i botten. I grunden är det en back som ska vara toppklass i HA men vi får se.
Bad_Brett: Hinken har en tendens att ta saker ett steg för långt. När vi var gick upp var det med ett ganska litet, snabbt och skickligt lag. Sen började folk skrika om större och starkare spelare. Då bygger Hinken ett långsamt, stabbigt och tungt lag.
Smurfen: Jo jag vet. Men jag tycker att vi har tillräckligt med tuffhet på backsidan om Berg kommer in. Ifall Rönningen försvinner förstår jag att man vill ersätta honom. Men förstår inte varför man inte satsar på en puckskicklig back också. Behövs verkligen både Kotten och O'Rourke?
Sjuk/krasslig fick åka hem för att repa sig och göra tester istället för att riskera att smitta andra spelare ifall det är något smittsamt men vem vet han kanske vill hem också. Ändå första gången han spelar utanför Norge. Vi lär få veta mer fram över.
Heyerdal: låter vettigt. Men det jag tycker är oroande i det här läget är kontinuiteten i vilken grundläggande hockey modo vill spela. Det är ju där tex saik egentligen hittat sin kontinuitet, från junis till a-lag och överlevt massor av tränarbyten.
Tarasov: fattar din poäng men ja, jag tycker LP hade varit bättre i det läget alla gånger. Kniven mot strupen är moral och grit minst lika viktiga som skills. Var det inte dessutom så att vi vann ett par matcher utan Ranta eller med minimal tid för honom? Kan minnas helt fel haha. Men fattar hur du menar, hindsight är 20/20. Egentligen är det ju omöjligt att veta vilken eller vilka faktorer som var avgörande. Men står fast vid att just det här är ett uppenbart misstag av Karlin.