k1m: Exakt så! Tur jag inte är själv att se det. Vi blir så förbannat skitnödiga när det slarvas och släpps in onödiga mål. Men de kan bygga vidare på detta.
Tyvärr är det endast fyra spelare i Modo som är bra och kommer upp i nivå match efter match. Kelleher, Fitz, Gästrin och Hermansson. Alldeles för många som inte har kommit upp i nivå denna säsongen. Topping, Carlsson och Mattsson mfl..
Randy Marsh: Det går inte att spela hockey med så dåliga backar, i alla fall om man vill nå SHL. Ofattbart att inte Hinken fattat det efter 25 omgångar. Han fick alltså en ny mandatperiod efter alla dessa misslyckanden. Hinken, värva backar nu!
Modo-Målet: Vi är tillbaka till att aldrig kunna knyta ihop säcken och ta 3 poäng. Blir väl 7 raka matcher nu igen utan trepoängare. Hinken kommer vänta 1 månad till på att plocka in en back vilket kommer göra att vi rasar än mer i tabellen.
jonsson: Fjärdekedjan är bara ren nostalgi och hypnos orsakad av ”MoDohjärtan”. Jag vill inte se en förlängning med Sebbe (och OP för den delen) om det fortsätter att se ut så här för det lär det göra.
Gavelo: Jag kommer inte ens ihåg när vi gjorde 5 mål i en match senast? Mycket bra, nu behöver vi jobba vidare på försvaret som varit dåligt hela säsongen.
Heyerdal: Ärligt talat så är det handledsskott oskymt. Normalt skulle Werner släppt in två av de som gått in idag även om ingen förutom första är en tavla.