1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 492631 inlägg · 4169 ämnen
2991396 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 2026-02-21
grimiss: Ja vi kan bara hoppas, det känns väldigt osäkert just nu men allt kan såklart ske. På pappret är det ett bra lag!

Tuppen: kan vi få det att lossna lite i pp.... Man kommer fruktansvärt långt med special teams och bäst målis. Kanske hela vägen till SHL.

grimiss: Hålla tätt bakåt och kontra in några mål - ha tålamod - kompetensen framåt finns och det kommer att komma chanser

Gavelo: såklart det bästa men det känns extremt orealistisk. Jag tror mer på att tråka oss till final.

Sigge: Ska jag analysera så tror jag det bara är om vi kommer ihop som ett lag som vi kommer gå långt i slutspelet.
Jag tror inte alls det hjälper om några få enskilda spelare gör sina bäst slutspel utan vi måste ha ett komplett lag där alla bidrar, då kan det gå bra.

grimiss: Kelleher får ta fram någon urjävlig form och göra typ 30 poäng i slutspelet. Då kanske vi har en chans att ta oss till finalen.

Nucky: kan vi gå in med ett jävligt bra bp , en Werner i stormform och lite krut i tylers och jeppes bössa blir vi jäääävligt svårslagna. Men lutar mer åt platt fall haha

Bad_Brett: sant. Drömmen är väl att Mora blir femma om AIK konserverar sin dåliga form?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Du kan diskutera skidor och annat i OS forumet.

M Horava: Jag tror faktiskt ingen vill möta MoDo. Djurgården kom väl femma säsongen gick vi gick upp?

Vi är extremt oberäkneliga då vi har så många bra spelare på pappret.

snowden: känns nästa som om AIK inte vill sluta femma för att slippa MoDo. Oskars är nog sugna på att möta MoDo. Södertälje blir att räkna med tror jag. De har börjat komma igång. De vill nog inte heller möta Löven eller Kalmar så de har lite att spela om. Vips kan AIK hamna sjua. Löven möter väl Oskars och Tälje nu. Intressant hur de matcherna slutar

modomille: Minns att HV kom åtta i serien och vann guld. Brynäs var helt utspelade och massor av poäng bakom de överlägsna seriesegrarna och vann också ett smutsigt guld I sådana fall.

Visst känns det bättre att vinna om man verkligen förtjänat det genom en bra grundserie, men jag skulle inte klaga.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Trevligt med ett Guld till idag !!!
🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Nucky: Hade känts lite smutsigt om det här laget gick upp.

Gavelo: Tror vi har en del gossar som mest glider runt och väntar på allvaret.
Men för den skull tror jag inte vi går upp, men viktigt att gå så långt som möjligt i slutspelet för ekonomins skull och kommande års satsningar.

Gavelo: Fast det börjar se något bättre ut. Bra bp och bättre defensiv. Dessutom har vi flera rutinerade som säkert taggar till mer såsom Larsson

2991396 · »