Heyerdal: Det är ju helt sjukt att så fort vi leder så lämnar vi Werner helt ensam och hoppas på frilägesräddningar. Vilket vi får tacka honom för att han gör, men fruktansvärt beteendemönster från spelarna.
Vi klarade av 5v4 och 5v3 enligt idioten till kommentator. Jag säger alltid att vi klarade av 3v5 och 4v5, eftersom det handlar om "oss" säger jag våran siffra först...
Heyerdal: Spelar egentligen inget större roll, vi är så långt ifrån topplagen så om inget sensationellt händer så kommer vi inte ha något med finalspel att göra.
Blake: tror MoDo riskerar rasa ner under strecket känns inte bra alls. Berg måste vara lite kyligare där Sebbe lite klantigt. Två spelare vi behöver i bp.
Randy Marsh: Berglund som inte gjort ett enda mål på en hel säsong, som statistiskt är Modos sämsta back och faktiskt även hela Modos sämsta spelare sett till den underliggande statistiken, ÄNDÅ är han helt given i Modos PP, hur kommer det sig?
Paninaro: Vet inte om jag sett Modo såhär lama och fantasilösa. Undrar om de verkligen har tränat och tittat på videoklipp på hur motståndarna spelar osv. Är de sjuka? Va fan händer? Absolut ingenting. Ingen vågar något. Man håller i pucken alldeles för länge. Fy satan vad arg jag hade varit om jag va i Fredriks kläder