puffe: Förlorar vi ikväll(tror inte det) så är det Adams fel, maken till pladdermaja finns ej. Låt tittarna få en chans att uppleva och uppfatta något själv. Nu tar vi på säkerhets-selen och kör igång
Bad_Brett: eller har även Gällstedt betydligt mer lätt jobbat med en spelare i silfverberg som tar tag och driver gruppen,likt Frölunda som hade Joel Lundqvist många år. Vad har vi? En sömning lyckselebo som inte spelar i sin älsklingsklubb.
Bad_Brett: Överskattat att gorma. Lagkapten Ödmark var mer praktisk då han skogstokig sänkte juniorer längst bak i bussen som satt och garvade efter förlust och slöat under match. Foppa och andra duktiga ambitiösa juniorer såg det och fattade att de föll in inom kravbilden även i ett bottenlag då.
Bad_Brett: klart han gör. Jokinen är mer amerikansk i sin stil bara och vill stå i centrum och göra sånt när alla ser på. Utöver detta har han sjukt mycket bättre material att jobba med vilket gör att dessa brandtal får mer effekt.
KB: Haha, men .first we take Greenland, tänkte lille Trump. Modigs flytt till Norge är nog bara för att kunna styra om Golfströmmen, en illbatting minsann
Esox: Trodde skitorganisationen TV4 åtminstonde andades alla lag i försnacket, men icke så. Då hinner jag berömma din profilbild. Får man aldrig en gädda, kör denna wobbler
{10817}: Du valde väl lag då, ser inte serieseger som möjligt. Om man har en gnutta optimism ska det väl vara möjligt att knapra in 8 poäng när det finns 63 poäng kvar att kriga om. Du får nog vänja dej vid att det kommer fler 'avgörande' matcher
Cheese: Det säger tyvärr en del hur dåliga många andra varit när True uträtta mer än många andra. Vi kan inte spela kvalet med detta lag, det måste förstärkas, annars åker vi som en vante rakt ner i allsvenskan, det är ett som är säkert!
Vikingmodo : Har vi inte sagt sådär hela tiden för oss själva sen omgång 10? "Den här matchen blir helt avgörande". Jag tror vi alla vet hur den här säsongen kommer att sluta, även om man inte vill acceptera det. Jag själv kom över förnekelse-fasen efter förlusten mot Skellefteå i tisdags.