1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 545124 inlägg · 4159 ämnen
2956576 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly season
Willow:
Du säger det, hur gick det till då?

Sigge: Jag kollade på Pelles twitterkonto, och byrackan på bilden är ju identiskt med Pelle. Det kanske var tanken men det såg lite roligt ut.

Saleva: skitsnack

Sigge:
Det var klubben som gjorde en fuling. De spred ut internt att tre var klar för att ta reda på vem som tipsade media, Pelles chef på allehanda svalde betet och gav honom klartecken att publicera.

Framnäs: Är inte alls lika övertygad som dig.

Framnäs: Pelle kände sig pressad för att folk sa att Allehanda aldrig avslöjar nånting. Då slängde han ur sig tre namn som nämnts på twitter utan någon som helst grund. Patetiskt och oseriöst av en lokaltidning

JoJo2613: Nepp, Pelle som gjorde bort sig där bara. Ingen av spelarna han nämnde kommer spela i MoDo.

Där har ni Allehandas kvalité. Tre stycken signade och klara = ingen av dem har skrivit på eller kommer att göra det.

jonsson: Hade Kasper varit aktuell eller klar för Modo så hade han varit det redan i november.

jonsson: Tror ej han kommer till MoDo, senaste vi hörde något var ju Pelle o Allehanda som sa att han skulle vara klar. Men MP kom ju ut lite senare och sa att MoDo har inte visat något intresse alls för honom.

Kasper Kotkansalo verka hamna i Kiekko-Espoo i den finska högstaligan nästa säsong.
Säger inget om att han ska hamna i Modo denna säsong.

Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
jonsson: det är han absolut, men Karlin tappade ju också nåt på vägen helt klart. Jag är helt övertygad om att man skulle se rätt stor skillnad på honom om man gjorde bås-kollage från iår och typ 2022-23...

Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Monno:

Efter Tälje matchen visade Freddan en enorm glädje över vinsten, saknade det där från Karlin att sprida lite positiv energi.
Freddan är väl mera en känslomänniska tänker jag

2956576 · »