1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 502017 inlägg · 4187 ämnen
3024271 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season
Zource: Tror simdynor kommer att funka så laget får lite kondis!!🤣😎

DrCox: Kanske lite dyrt men samtidigt en bra möjlighet att svetsa samman gruppen att ta 1-2 dagar i Visby. Tur att Almedalsveckan inte är på vintern.

Vikingmodo : Det går ju Färjor mellan Visby och Oskarshamn så det skulle funka att ha bortamatch mot Oskarshamn på samma bortaturne också

DrCox: Går Visby upp kommer spelschemat garanterat göras att bortamatcher för ett lag på Gotland spelas onsdag och fredag alternativt fredag och söndag. Så gör man bort bägge bortamatcherna direkt

Zource: Det lär krävas att dom tänker till när dom lägger våra bortamatcher Mot Visby det funkar inte att ha Visby borta på Onsdagen och sedan ha hemmamatch på Fredagen får det lär väl knappast gå några Färjor sent på kvällen om matchen börjar 19.00?

det skulle funka om vi har Visby borta och två dagar senare Oskarshamn borta för att ta ett exempel.

Dags att börja kolla på färjan till Gotland i höst!

M Horava: Jag börjar bli lite trött på nordamerikaner nu. Ser hellre Modo värvar grovjobbande svenska spelare med fokus på defensiven. Det kommer garanterat bli mycket bättre. Jag var först tveksam till Caderothvärvningen men ju mer jag tänker på det desto mer gillar jag det.

grimiss: Jag tror det är trolleri. Men frågade av ren nyfikenhet i Brynäsboken hur nöjda de är med honom.

dempa: inte följt alls, hur har det gått? Skulle kännas väldigt märkligt. Ska han ner i HA nu?

I grunden får det väl ändå räknas som jävligt hög kvalitet för ha ? Men blir otroligt märklig sits . Tror bara det är rykten.

grimiss: tror brynäs gärna vill bli av med Norlinder men vill vi ha han? 🤔

Kenttäcam: hahaha aldrig, vart fan har du hört det? Eller driver du?

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
skogsjonas: alltså arbetar han sämre än en död fisk så självklart. Det har jag dock inte upplevt.

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
grimiss: Om han ser arrogant ut. Aggerar arrogant och nonchigt på isen. Är dryg i intervjuer. Arbetar sämre än En död fisk. Kan man då inte sluta sig att han är en dålig hockeyspelare för den lön han har?

Tarasov: Ja, jag vill också ha Plato, men vet inte riktigt var han ska få plats när vi har Larsson, OP och eventuellt Alba. Så därför prioriterade jag andra BIK:are.

Bad_Brett: Jag skulle vilja se AJ Vanderbeck i MoDo. Han gör poäng i HA, både i serienlunk och slutspel. Förstår faktiskt inte varför Hinken inte högg mer på honom innan deadline day.

Kenttäcam: har han inte kontrakt med Brynäs över nästa säsong?

Norlinder klar för modo?!

Tarasov:
Vill fö ha in Hampus Plato 😀

Bad_Brett:
Tror

Alba - Caderoth- Kelleher skulle funger riktigt bra. Splittar gärna Milan/Elton i övrigt bra.

Calle Odelius verkar kört fast därborta. Tror han skulle padda fint hos oss med exv Berg.

Skulle gärna ha Grönlund som 7-8 back

Paninaro: Ja Visby verkar ha haft en imponerande effektivitet så här långt.

3024271 · »