Vargen: Det här är Lövens år. SSK hade varit med och krigat om dom hittat en annan tränare. Vi kommer inte ha en chans om inte både Hinken och Karlin får gå. Hinken kommer aldrig rycka plåstret så länge vi inte ligger på kvalplats vilket inte är långt borta.
Chamez: Känner att det är en blandning av usla backar i ett uselt försvarsspel. Det var väl just backarna som man var rädd att dom inte skulle hålla klassen
Chamez: Det är det här vi som klagade i förrgår/igår menar. Ska man verkligen använda första månaden av serien som försäsong? För det är uppenbarligen där vi står i processen att få ihop laget.
Dundee: jag som lyckades övertala kollegan att jag kunde köra modomatchen på skärmväggen på 5x3m o får till svar ja till de ligger under med 2mål. Så fårväl säga tack o hej för idag då. Så bitter.
Bad_Brett: Nä men samtidigt så får det inte vara så här dålig nivå. Det finns ju ingen kämpar anda före fem öre, vi står ju still finns inte någon spelare som tar i känns som en meningslös första träningsmatch.
Dundee: Jag brukar inte gnälla men det är rena katastrofen försvarsmässigt detta. Man börjar ju tvivla på Karlins kapacitet som tränare.. hoppas de vänder på detta.
Framnäs: Persson jagade fel när Hallin hade sin kille. Nu vet jag fan inte varför Båda backar och centern hamnar bakom mål. Ser att Norén är en och kommer sist dit istället för att stanna på SIN DJÄVLA MARKERING.
Gusse: Ska du inte stå här och predika ytterligare en kväll att Karlin är rätt gubbe för uppdraget? 😂 Vi har nog 20 miljoner mer i budget än Almtuna btw ändå ser det ut som om Florida Panthers är på besök hos ett div1 lag 👍
Vikingmodo : Jag tycker alltid att det är spelarnas egna ansvar att vara redo för match . Dom är för fan inte tio år gamla. Har man bra betalt för att spela ishockey i andra ligan ska man vara redo vilken tränare det än är i båset. Det är man skyldig klubben och fansen. Är du inte redo kan du byta sport.
Framnäs: Det är en jävla tur att vi får in Fitz så småningom. Då ska Swetlikoff ut på en kant om han inte redan sitter på ett plan till tyska andraligan vid det laget.