Vargen: Nja, Hermansson är på samma nivå. Det där målet går dock inte stoppa.
Men man får gärna ta in en taktisk coach som fokuserar på detaljer. Har man Karlin som HC behövs det någon som kompletterar. Inte en kopia i Freddan och en nickedocka i Sundell.
dempa: Det är han knappast, det är spelarna själv som lägger till den informationen. Skulle säga att längden är skev på de flesta. Skulle säga att Gästrin är 185 cm.
modomille: AIK har väl rätt många borta också. Tycker de ser tunnare ut än oss.
OP får fan i mig steppa upp idag. Jag tycker valet är bra. Kelleher ska inte ha spelare bredvid sig som kladdar med pucken. Det gör han ensam för en hel kedja. Han ska omges med de som föder puckar till honom och som vinner dueller längs sargen eller framför mål
Costanza: Bajen lyckades utmärkt med sin skadedjursbekämpning på nya Söderstadion nyssens. Nu vill jag se att MoDo fixar en råttslakt i Hägglunds arena ikväll!💚🤍❤️
NuMo: Kan bara instämma, det känns som att det är dags för det och att det skulle vara välbehövligt. Mest för grabbsen såklart men även för oss fans att se att det faktiskt kan fungera bara de jobbar på.
Jag tror MoDo skulle må bra av en islossning snart.
Att hela tiden kämpa mot strömmen som man gjort hittills kan ju vara bra, för det visar att man kommer långt genom att inte ge upp och klara av motgångar. Det stärker den moralen.
Men att få belöning av att se att omvandlad teori även fungerar i praktiken skulle vara en isbrytare.