Vikingmodo : Werner ligger alltså på plats 13 av 16 i målvaktsligan i slutspelet, med 86,89% och GAA 3,39. I ett lag som är tippat att gå upp. Det är helt makalöst dåligt.
Gavelo: Karlskoga kan vara glad att de hade domarna och domsluten med sig idag. För inte fan imponerar de spelmässigt. De har svårt att skapa ordentligt tryck mot Modokassen. Tyvärr så verkar Werner inte vara i form, blir nog Hellsten resten av semin nu
Bössa 68: 80 mil från Kempis, nära "äckliga" lag som HV,Frölunda o Färjestad, men ser hemma-matcher så ofta jag kan. Nuförtiden är jag en av dem som står i klacken söderut
Bra med 1-1 efter 2 första... man hade haft en bättre chans idag med bättre domare... men man får dom domare man förtjänar på denna nivå (Nord är en katastrof för samtliga lag i ligan)... räknar kallt med 3-1 ledning snart... allt annat är underkänt!
NuMo: Känslan, men inte rätta viljan, låter som poesi Personligen tycker jag trams är ett bra sätt att snacka ned en förlust. Mäta organ är inge bra, bättre att vi sakta kokar ner bedrövelsen i nåt lättsmält inför kommande batalje
puffe4: Sacre bleu!! Jag såg inte matchen så jag drack whiskey med fader min. Man är lite på lurven nu men fan vad jag älskar mitt Modo! Spelar ingen roll vilken serie. MoDo kommer alltid vara bäst! Hoppas på bättre resultat nästa match.
puffe4: är väll bara illa att man rasar ihop j ha helt av någon utvisning. Tyvärr rasa 4e ihop när op Lämna. De som skall ha grundspelet… bp som skall vara så bra nu fick tyvärr hela laget att rasa
Framnäs: Tror inte vi ska dra för stora växlar av denna förlusten. Vi får 2st 5 mot 3 samtidigt som BP och Werner inte var på topp. Fram till utvisningarna där i 2a så har vi bra koll på matchen, vi stänger åter mittzonen bra och Bik skapar inga målchanser.
Som någon skrev lite längre ner, 1-1 i matcher skulle man ta på förhand. Lär bli ett offensivare Modo i Hägglunds på söndag.
Domsjö: Fy faaan vad besviken jag är på att MoDo igen försöker med samma tråk-taktik som senast, efter att det var en tur att vi vann då. Hur tänker de här egentligen?
Säg inte att de fick hybris efter första perioden och trodde att de sen kunde kopiera match 1. Jag orkar inte med inkompetensen.
Greenwolper: Ja jag får ju rätt mycket likes ibland, Skriver man vettiga saker så får man det enligt forumet. Har inte sett att du fått någon dock… märkligt.
NuMo: ...och en del anmäler inlägg som ett practical joke för att testa HS:s skydd mot överbelastningsattacker efter en bitter förlust och alltför aggressiv moderering.