Gavelo: Ja dom har sett bra ut i alla matcherna, får se om vi kan lirka upp dom. Men härligt att se att Modo höjt sig några snäpp, jag var orolig för en överkörning ikväll.
Greenwolper: bra första period! Rejält. Tappa lite spel efter utvisning och fysiskt spel slutet av perioden. Ut å fortsätt kriga i andra som första tio i första! Men bra period överlag!
modomille: Får inga bra förutsättningar heller. Inga medspelare som ligger tillgängliga för passningar, och när de väl passar får Elton en risig passning bakom ryggen. Han har sitt rörelsemönster men blir sinkad av Måns framförallt.
alfredshem1921: Tycker vi har bra kontroll på matchen. Löven skapar inget i 5 mot 5 vilket känns tryggt. Ganska avvaktande från både lagen då ingen vill släppa till något.
grimiss: blir mörkrädd när jag ser sådana där utvisningar. Iofs så dömde de offside felaktigt mot löven också. Men två fel ger inte ett rätt. Sen är väl utvisning en aning värre, speciellt med tanke på lövens PP. Frågan är om valet av tuffa slutspelsspelare är rätt. Men får väl hoppas på att det som vanligt blir en ny regelbok i slutspelet. Vilket jag iofs hatar. Som att man helt plötsligt i finalen i tennis får spela bollen 10cm utanför linjerna.
Vargen: vet inte om vi är enögda men fattar verkligen inte. Vet inte om domarna är uppskrämda och vill visa vart skåpet ska stå från minut ett för att inte tappa matchen?