Bad_Brett: Det är ganska mycket tränarna som bestämt I MoDo. De är de som ska spela personerna. Därför har de varit viktiga. Du kör ju ditt företagsrace som inte har någon bäring inom hockeyn.
Berglund är tyvärr återigen sinnessjukt dålig och han får ändå spela massor.
Grattis Plato till hans första poäng mot oss. Han har varit en ickefaktor, men kan tacka Berglund för sin första poäng.
Willow: Jösses vad du agerar propagandaminister åt Hinken. Du gör verkligen ditt bästa för att måla upp en bild av att det är tränaren som värvar ihop laget.
Willow: Det var synd att vi inte lyckades behålla Woods, men utifrån den här säsongen är jag helt övertygad om att han hade mattats av fullständigt precis som resten av spetsvärvningarna.
Bössa 68: Det tog tre matcher sen har Karlskoga läst sönder Modo. De ligger med tre forwards högt upp i banan när vi ska börja uppspelen. Och vi har inget svar mot detta.
Willow: Det kommer väl inte som en överraskning från mig men fan vad jag tycker synd om Hermansson här. Är som en bortglömd fågelunge i sin kedja och tvingas försöka skapa allt på egen hand. Och fastnar.
Frontschwein: Swetlikoff är verkligen helt jävla kass. Han är fan långsammare än Big Sam och har noll hockey iq. Hur fan kan MP sitta och beskriva han som någon Dicken/Sam hybrid innan säsongen? verkligen värdelös på allt.
Modo-Målet: Fitz har möjlighet att spela på djupet men väljer en idiotisk passning över centrallinjen som Jellvert bryter enkelt. Vill ingen göra mål i detta lag?