MorganaLefaey: Det som Norén gjorde bra senast han fick spela var att han åkte skridskor ist för att dribbla och han slog sarg ut ist för att hitta på någon universal lösning alá Kelleher.
Som Norén spelade senast han var med i A-truppen så var han helt okej.
Gavelo: hade Norén som hackkyckling i början av säsongen. Men de gånger han spelst på slutet har han spelat enkelt o snabbt. Tvärt om vad både berglund o rundbland gör. Hade lätt haft han före nu alltså.
Skrattar lite åt Eklind, som bara flinar nu efter att ha fått en skalle av Berg.
Typiskt hockeyspelare.
En del f.d. bra hockeyspelare brukade gilla att prova på fotbolll emellanåt. Speciellt när hockeykarriären var över. Per Järnberg, nägra matcher för Brynäs på 80-talet var med på en träning.
I en spelövning så täckte jag ut honom med bollen vid fötterna där han inte kunde nå den.
Det sket han i. Han bara sparkade rakt igenom benen på mig, med sina tjocka lår och stora rumpa som gav låg tyngdpunkt. Bollen träffade han visserligen, men jag slog en bakåtvolt och båda mina mjuka linser flög rakt ut. Det tog en kvart att hitta dem i gräsmattan. Hade aldrig tappat en lins innan.
Bad_Brett: Vore det inte på sin plats att Fitz, Kehllerer, Olofsson, Andersson, börjar göra skäl för sina höga löner? Åker omkring som zombier. Ledarna måste kasta om i linorna, samt sätta Berglund på bänken. Räddare spelare får man leta efter, uruselt
ForzaMoDo1921: snacka on TUR att vi har Hellsten med tanke på att Werner väntar födsel vilken dag som helst.. Vilken flax att Gradin fann honom och slapp stå med Ebbe och Skröder i slutspelet 🤪
Att Berg hamnade i den position han gjorde var ju inte dåligt, men han hade ingen aning hur han skulle lösa situationen och i kontringen så fanns det ju ingen som täckte upp hans frånfälle. Så av ett bra läge som slumpmässigt kom så blev det två fel på en gång.
Om man blir så groggy att man knappt kan ta sig till bänken för sedan spela nästa byte måste man ju få böter för filmning? Alternativt att klubben får böter för spela någon som har hjärnskakning. Fan kan få men för livet
Som Norén spelade senast han var med i A-truppen så var han helt okej.