Personligen drack jag medhavd sportdryck i spelavbrotten och i pauserna, sjöng, skrek och tjoade till MoDos trevliga spel samt att gjorde små analyser av matchsituationer tillsammans med de som stod i närheten. Det var trevligt.
Kamilla: Var rätt jobbigt faktiskt man fick liksom avbryta HS surfen och byta sida och sånt är både krångligt och svårt för en HS narkoman som mig! Du är duktig på att rita och teckna iaf, mycket fina motiv.
rådbjer: Du vet väl att det det enda som fortsätter att växa på en människa livet ut är både näsan och öronen! Och visst är det så att alla känner och vet vem apan är och apan känner ingen!
knas: Samvete har jag men inte nu! Hur ska jag fixa att aldrig se hockey nå mer? Men JAG är inte orolig jag litar på mitt TIK o Modo, dom har (nästan :) ) aldrig svikit mig förr!
mike: En stor snok har du men du skulle aldrig känna igen mig i ladan! :) Nästa gång ska jag försöka ställa mig bredvid dig, jag vet vem DU är! :))
rådbjer: Du kan aldrig veta vad jag vet, jag vet mycket jag om många här på HS!
Är den störste snokaren av oss alla här på HS och har koll på allt och alla även dig rådbjer! Har även hittat Kamillas egna lilla hemsida där jag varit och snokat!
Om ca: 45 min så lägger jag ut en sk gästkrönika på TIK031´s gb och det är en överraskning som ni inte bör missa! Håll er vaken, länk som följer! Nä nu äre NHL match 3:e perioden NYR-Detroit..3-3 inför den sista!
Imorgon hoppas jag att Luleå avpolleteras för gott.
Jag ligger illa till, tycker jag själv, när jag sa till Knas att om inte Modo går vidare från Kvarten el. att TIK inte klarar kvalet, så slule jag aldrig se en hockeymatch igen!
Lumber Jack: Ja undrar om det inte är han. Jag sökte på evreka på tingsrätten +daggen för att se om han är domare i det civila. Men det var dömt att misslyckas.
Införd 2002-03-17 19:40:51 av [Robban] Är dina föräldrar syskon?
Införd 2002-03-17 20:25:55 av [Kickan] Jonte kommer att pissa på Modo på onsdag, var så säkra.
Införd 2002-03-16 10:40:05 av [bearpower@net] Och du Lumber Jack var det inte flera här igår som bad dig lalla på Modo Hockeys sidor med ditt 12 årings trams?
Införd 2002-03-17 20:12:36 av [Forza Luleå...] Garva på du, CYKLOP! Du bevisar bara det de allra flesta redan insett. Ö-vik = inavelshåla.
Införd 2002-03-17 18:29:36 av [jesper] Linjedomarn viftar bort en icing till huddinges fördel och de avgör i sudden. Så var J18s säsong över.
Var det en sån pärs igår i Kempis så att ni måste vila ut idag?
Det är ju alldeles dött här! Hallåååååå är det nån hääääär?
Grattis till segern i går!! Se nu till att täppa igen truten på den där Tavel försäljaren i Luleå i morgon. Förresten hur kan det vara nån förening som vill ha honom som coach? Svara på den om ni kan!
Jag har förstått att det finns folk här som uppskattar ironi. Vad säger ni om det ironiska i att Luleåfansen klagar på att MoDo: - inte vill spela om en semifinalplats - spelar fult - bara gnäller, samt - filmar hela tiden?
Ja, herregud...
Någon som har mer info om när Luleå anmälde ngn spelare från...Leksand, var det så?
Jag känner igen det. Fast jag skrek inte med i den ramsan. Dock var "hela matchen" kanske att ta i lite, eller...? ;)