Börjar bli nojig. Eftersom du sa "joina" så satte jag på mig tröjan. Nu blir det varmt så upp med fönstret, vilket gjorde att jag blev tvungen att flytta bort Saint Paulerna till anna plats för de tål inte drag.
Fan! Kan man dricka vin ur ett vanligt dricksglas eller är det otur? Ser att mitt "c" behöer en rejäl snärt för att det skall fungera. Höll inte på att kunna skriva "dricka". Vad betyder det egentligen?
{10884}: Ja, nu maler vi ner dem. Empty the Tank guys, som en TIK-lirare sa en gång. Om det inte räcker så får det bli så och vi slutar tjafsa och inser läget.
Costanza: HV lär ju börja med samma spelare som sist. Skicka in OP, Benson och True, dra igång ett fett jävla slagsmål vid första tek. Starta med Olle i kassen som drar igång en klassisk fight med Dichow. Då blir det åka av sen.
Gavelo: Jag hoppas ändå in i det sista. Det gäller att Modo sätter gasen i botten direkt. Men börjar de lika slappt och nonchalant idag när det verkligen gäller, ja då förtjänar de verkligen att åka ner i HA.
Jag undrar varför laget haft så oerhört svårt att tagga till i matcherna? Tror det är mer än enbart spelsystem och det mentala. Tror spelarna på isen saknar en riktig ledare, en Engsund som kliver i bräschen. Det skulle bana iväg för resten av laget att få det att släppa.