jo jag har har tyvärr märkt det och har även märkt att det skrivs en massa som inte har det minsta med hockey att göra det finns lixom en anledning till att det heter hockeysnack vill man snacka om annat tycker jag man kan gå till andra ställen eller ta det på mail eller i sin gästbok.
NuMountain: Även om sverige inte var med i EU så påverkar det juh inte dom andra spelarna från andra länder för dom är juh fortfarande med i EU...förstår inte vad du menar med det du skrev tidigare....
En sak kan vi konstatera. Trots Norrlänningarnas EU-motstånd så manipulerades vi in i EU. Tack vare det står Modo utan en massa poängavdrag i dag. - Snacka om tur.
Det var det dummaste jag hört på länge. Varför skulle vi INTE utnyttja Wahlberg? MODO kan ju faktiskt vinna SM-guld tack vare Wahlberg men vi skall strunta i det för ett patetsikt försök att straffa Wahlberg då de enda som egentligen blir lidande av det är MODO? Verkar dumt tycker jag.
Vill bara släppa ännu en bomb, om än inte av samma kaliber, men ack så vådlig för MODO HOCKEY! Wahlberg skriver kontrakt med Brynäs nästa säsong, allt är redan klart.. hoppas han tackar Modo för klivet upp i eliten.
Va är det sant att man är med då? Jo jag visste det, men han har inte varit inne på isen en enda gång under de matcherna som de förlorar påängen i. Det var det jag skrev va? Nu ska jagse Norge vinna ytterligare gull.
Färjestad utökade alltså sitt poängrekord ytterligare, SSK fick viktiga poäng i jakten på slutspelsplats, AIK fick en minimal chans till att undvika kval och HV knappade in en poäng på MODO.
Lumber Jack: Ja, det är knappast ett bra system. Det bästa vore givetvis att det lag som har gjort fel bestraffas utan att andra lag drabbas, men att utveckla ett helt rättvist system är nog svårt.
Näää, men där är inte felet att man straffar DIF utan att man inte ställer om alla resultat då DIF spelat med fyra EU-spelare (utom dem där det spelade resultatet är bättre för motståndaren) till 5-0.
Vad har det med att Djurgården tappar tio poäng att göra??