Signature: Man kan tycka vad man vill om domarna. Men jag har sett samtliga Modos matcher under säsongen och vi hör hemma i HA. Maken till ett lag som vikit ner sig fullständigt
Jag vet inte varför de är lönt att brusa upp sig? Det är ju Linus Öhlund bakom pipan. Då är dagens icing mål å tveksamma tripping med. Det här va dömt redan innan pucken släpptes.
Vi spelar bättre, men när vi skjuter har vi noll spelare på mål, vart befinner sig de andra och varför? Blir vi så chockade att vi jobbat fram ett skottläge att alla konfunderat funderar på vad som hände?
Fortfarande är de så att det ser ut som att HV har världens bäste målvakt, men det har de ju inte.
MoDo brukar mot de flesta lag ha perioder när vi spelar skitbra och vi lyckas trycka fast motståndarna i deras zon med fantasifullt och optimistiskt anfallsspel. Mot HV har vi knappt en rejält avslut på tre matcher.
Nästa säsong förväntar jag mig att man satsar likt HV och Brynäs gjorde när man trillade ur och inte väljer att snåla. Vi ska göra resan kort i allsvenskan. Det ska tok satsas man måste visa handlingskraft och göra om göra rätt. Sponsorer gamla spelare supporters mm vi ska göra en monster satsning finns inget annat på världskartan.
Heyerdal: Ja samtidigt så är det enkelt med 3-0 och våra vill inte ge igen för då blir det en dubbel så gillar ändå ansatsen hos våra. Att sedan inte den dömde ekobrottslingen gör något kan vi inte påverka så den delen sköter man bra
Hade det inte varit för århundradets sämsta start på säsongen hade vi inte ens varit här! Då hade vi mest troligt spekulerat kring nya värvningar och varit nöjda med en tolfteplats.
Lider med Modo, domarna har varit bedrövliga denna serien och Modo har haft maximal otur i de situationerna som orsakat viktiga mål som följd.
Sen är det inte bara det som varit problemet och man får acceptera att det kan bli så någon gång men det har hänt lite för många gånger i denna match-serien kan jag tycka.
Modo-Målet: Märkligt bettende på våra backar vi åker och glider fram till pucken, Så att HV tillåts komma inpå kroppen. Det är inte 100 % i pucklägena?
Och Ranta och Jasek strö puckar hej vilt med sina passningar utan mottagaradress?
Gradin sparade sig hela vägen till HA. Fan vad fint ändå. Väl agerat. Han gjorde åtminstone den strålande värvningen av Tyler Benson under brinnande säsong.
Förstår inte varför man försöker smälla på när det står 0-3 i sista matchen? Det är på riktigt förnedrande emot supportrar att man försöker låtsas att man bryr sig om matchen.
KRB: Såklart Hinken är med! Han åker på alla matcher där det chartras flyg. Förövrigt kan han gå hem till Övik och när han nu är framme så kan han rensa kontoret.
Tror inte jag heller, det är också så att man önskar att det hade spelat roll men det har inte det