Otroligt jävla provocerande. Det här visar ju bara hur dåliga och sköra HV egentligen är. Om vi hade fått mål tidigare så hade vi vunnit. DRA ÅT HELVETE
Jaha, det var det. Otroligt trist. Grattis Hv, ni var mindre dåliga än oss. Grattis Domarna, ni tog huvudrollen och syntes tydligt hela serien. Nu byter jag om till fotboll och får lida med Bajen istället. Vi syns i hockeyallsvenskan i höst. Hoppas att det inte tar sju år innan vi är tillbaka. Always look at the bright side of life. ❤️🤍💚
NuMo: Jag ser inget fel med att koppla bort hockeyn, man kan vara supporter även fast man inte är 100% engagerad. Allt är inte svart och vitt, vi bor i samhälle och det bagage som kommer med det så om man inte mår bra så ska man självklart prioritera det viktigare.
Gavelo: Kvällens höjdpunkt tycks dessvärre vara att få se engsunds blod skrapas från isen, det är den ända sekvensen som varit värd att spola tillbaka den här matchen.
Frontschwein: Frontis, jag är med dig. De får harva några år i HA innan man riktigt kan släppa detta och börja leva sig in i det igen.
Här har vi låtit en massa köpta sopor som underpresterat spela hela jävla säsongen och skitit i våra egna talanger. Med tanke på resultatet hade LP Gästrin mm kunnat få spela hela säsongen och få en grym utveckling.
Nu blir det ytterligare en förlorad generation som drar till Frölunda Färjestad mm för att få lira SHL när vi trillar ur och vi får aldrig se våra talanger bära frukt i modo.
Sedan har vi alla våra fantastiska proffs som sedan många år tillbaka väljer att spela tills de är 45 år i NHL och inte bryr sig ett skit om oss supportrar som suktar efter att få se dem återvända.
Men modohjärta har dem, bara det att de aldrig vill ge tillbaka mer än köpa sig fri med några promille av alla deras $ när det enda vi supportrar egentligen vill är att få se dem i Modos matchställ igen...
JoseGonzales: Nu har du något att se framemot. Du har inte skrivit något sen MoDo gick upp. Ditt Löven-intresse hänger på att MoDo spelar i samma liga. Herregud.
NuMo: Ja nog är vi olika alltid och tur är väl det. Vad det innebär att vara modoit tycker jag man bör känna själv. En sak som är klar iallafall är att detta kommer vara ett jävla mörker för många i Övik med omnejd. Säkert bra mycket enklare att vara modoit på annan ort skulle jag tro.
NuMo: Vi är tyvärr ruggigt blöta framåt. Vi snurrar och snurrar men det där sista saknas. Enda målet än är ju p.g.a Ranta tjuvar i hemjobbet i vanlig ordning.
Frontschwein: jag har sagt på Hockeypockey-forumet att jag inte kommer att logga in tills Hinken är borta från klubben. blir skönt att slippa den här klubben ett tag tills det finns nya kompetenta ansikten.