Bad_Brett: Tämligen enkelt innan vi vet vad vad som hände mellan swish-journalisten och storlögnaren Lamotte och honom.
Även om han skulle vara bedrövlig, så har inte Lundberg makten att förstöra Sverige. Med Strömmer vet vi att antalet mordförsök utförda av barn ökat med drygt 200% på två år. Det kommer fortsätta öka radikalt med förd politik.
{5647}: Varför gör alla journalister det då sjukt stort med Rundblad? Varenda fråga är kring en enda sak. Bra svarat av David och nu hoppas jag vi kan släppa det där.
Jag fattar att journalister gör en stor sak av det, men varför hoppar "experterna" på det?
Bad_Brett: Tack och lov är hon inte drabbad av sundown syndrome som både Biden och Trump. Två rejält dementa män som inte längre klarar att ens föra resonemang.
Men Strömmer är Sveriges genom tiderna sämsta tillsammans med Pourmokhtari.
{5647}: Så länge han inte är på Kamala-nivå är jag nöjd. Då hade vi fått höra sylvassa analyser som:
"För att MoDo inte ska bli avhängda, så måste de vinna. Det innebär att de måste ta tre poäng. Eller två om det är via övertid. Eller straffar. Men de måste vinna. För annars finns risken att de blir avhängda. Avhängda. Avhängda. Vill de inte bli ...avhängda... så måste de vinna. Vilket innebär tre poäng. Eller två. Eller tre. Tre poäng behövs! Eller åtminstone två. Fast helst tre. Tre. Tre!!! Tre, precis som de tre vise männen. Och det är egentligen det allting handlar om. Att våga tro! Tro på seger! Tro på tre poäng - eller två. Men oavsett vad vi tror på, vad vi känner djupt inuti våra hjärtan, så måste vi våga hoppas - HOPPAS - på seger. Tre poäng! Eller två. Eller tre!"
Paninaro: Vad gör Adam i studion? Jag får samma känslor av att se honom där som när man ser Youtube-klipp med Eilert Pilarn eller när Gunnar Strömmer uttalar sig. Dvs, jag hoppas för guds skull att ingen vet att de har koppling till Övik.
{5647}: Frölunda gör en sämre match. Ungefär som mot HV, men ingen katastrof. Däremot hade de en målvakt som var andremålvakt i HA ifjol, vilket var rätt tydligt.
JonathanF: Frölunda har varit n9got bättre spelmässigt i en rätt svag match, men Frölunda saknar målvakt. Nu tror jag ändå det blir Örebro mot Malmö i kvalet.
Ajajaj Brynäs vänder 0-2 till 4-2 mot Frölunda. På pappret har dem ett bra lag, så kanske inte jätteförvånande att dem ändå startar säsongen starkt spelmässigt.
Trilske: Jag är ingen bajspackare, men nog känns det som att Armalis hade varit en parantes om det inte hade varit för att fjortisbrudar och bögar tycker att han ser bra ut?
dempa: Det där var väl en meme innan det ens fanns memes. Minns inte ens upprinnelsen till det (någon annan kanske minns?). Men har för mig att det var något lag som hade tryckt fel på biljetterna eller i matchprogrammet och hade skrivit "Brunäs" istället. Ledde till mycket plumpa skämt som att "Nu släppte de in ett mål, kommer Brunäs skita på sig igen?" och "Han har huvudet uppkört i sitt eget arsle, inte undra på när han spelar i Brunäs!".
biff1: Tycker väl att Brynäs främsta styrka hittills är laget på samma sätt som vi nått framgång det senaste åren. Inga tydliga superstars offensivt men en grupp spelare som jobbar för varandra och drar åt samma håll.
biff1: Norman håller inte. Frölunda hittar verkligen ingen andremålvakt bakom Lasse i Kassen. Förvisso inte lätt att gå från andremålvakt i HA till motsvarande i SHL.
{5647}: Byter till denna tråd då Silly Season inte är optimal för matchprat.
Uppskattar verkligen att TV4 har avtantifierat Lena. Blå, stilettklackade pumps och lackkjol. Ok, lite tant fortfarande, men ett steg i rätt riktning. Började förvisso redan i fjol, men ändå.
Peja: Ok, så ett par division ett klubbar nära dig kanske klarar sig lite bättre. Övik Hockey klarar sig med smulor och överlever med lägsta spelarbudgeten av alla i division ett, så i teorin går det redan idag.
Jag skulle vilja att de skulle kunna driva en förbättrad verksamhet med spelarutveckling och då krävs mycket mer än smulor för alla lag under HA. Inte bara att eliten klarar sig riktigt bra och hälften av HA samt snudd på alla under det har en verksamhet som i princip bara handlar om överlevnad.
Även om han skulle vara bedrövlig, så har inte Lundberg makten att förstöra Sverige. Med Strömmer vet vi att antalet mordförsök utförda av barn ökat med drygt 200% på två år. Det kommer fortsätta öka radikalt med förd politik.