Tyler Durden: Jag tycker att LP och Gästrin överlag håller en väldigt likvärdig nivå, vilket oxå speglas av att Lucas gick 35:a och Milton 37:a i draften. Milton kan dock ha en spelstil som ”översätts” bättre på seniornivå från juniornivå.
Vargen: kan hålla med om att LP förtjänade fler chanser ifjol. Eftersom flera spelare inte alls höll den nivå man trodde typ Benson,True. Sen vet jag att LPs attityd inte riktigt gick hem hos staben. Tycker personligen LP har en större potential än Gästrin.
BurkLeffe: I Georgiska andraligan finns det en forward som skulle kunna ta Dahlens plats. Ekonomin är ju inte den bästa, så det är dessa man måste värva.
Zource: Inget fel med det, tvärtom(även om jag ogillar att Skövde plundrade Tibro inför säsongen). Viktigast är att man mår bra, svårt som MoDoit denna säsong såklart.
Men mindre alkoholintag är nog aldrig fel, dock lättare sagt än gjort.
Sköt om Er alla MoDoiter och hoppas vi ses i en SHL-arena snarast
Tyler Durden: Läste du mitt inlägg? Jag skrev ”om vi mot all förmodan går upp i SHL”. Problemet blir om vi är ett SHL-lag. För en sak är säker och det är att han inte hanterade juniorerna korrekt ifjol. Men vi kommer nog inte gå upp och Sundström stannar max en säsong, så det lär inte spela någon roll.
För framtiden med juniorer och SHL är det dock en viktig fråga.
Zource: Inte i samma glas, hoppas jag. Annars gott. Gärna lite svartpeppar på ägget. För att föra in detta på rätt forum då så ger jag alternativ till julmusten då den är svår att hitta nu.
puffe4: Löftet är skrivet i sten att JFK och Tarasov tar framsätet och Bad Brett och George välkomnar Puffe till baksätet på väg mot Karlstad. Andra får ordna sina egna bilar. Vi vill ha säkerhetsbälte då JFK kör. Ordnar nån dock Göstas Buss eller Byberg och Nordin så ryms ju hela MoDo-forumet.
Costanza: Frizonen är lyckoruset eller sorgen efter varje match nu. Ser fortfarande framför mej att bli upplockad på vägen mot Karlstad nästa slutspel.
Det klagas ju om matchdagar mot AIK nu, men i semin mot Löven(om dom och vi går dit) har vi en Påskafton och efterföljande fredag som hemma-matcher.
Taggad som sjutton och firar, med några öl ikväll, att slutspelet är nära. Nu startar alla lagen från noll. Kan MoDo hålla hög jämn nivå mer än 1 period per match så har vi bra chans att gå upp.