Gavelo: bra första period frånsett att vi släppt fram AIK lite för lätt några gånger, nu kommer andra och jag är orolig för starten, jag vet hur snabbt det kan svänga för MoDo.
Randy Marsh: MoDo backen sträckte inte ut sin klubba haha. där måste backen "försöka" fånga pucken om han vill ha avblåst. Men ja det ska ha varit en icing.
Gusse: Anmärkningsvärt vad mycket tanke vi har med dumparna och skarvningarna kontra hur det sett ut under grundserien, även passningarna är mycket bättre.
Vi spelar bortaplansspel och nu när vi brutit igenom AIKs anfallsspel så är det här ett bra koncept.
De kommer att tvingas att öka trycket framåt vilket ger oss mer framåt. Vi skall inte försöka trycka på mer än nödvändigt. I stället utnyttja deras misstag.
Vargen: Haha, blev faktiskt lite skämmigt för de två nämnda nu. När tre backar som har defensiven först som stil fixar ett mål på deras första BP-läge.
Kelleher är en helt annan spelare i den här kvarten. Jävlar i mig!
ForzaMoDo1921: Åkte han för att han lade klubban mot AIKaren som greppade den? Exakt samma sak hände väl med då åkte MoDospelaren ut för fasthållning av klubban. Spelar roll vilket lag man spelar i alltså.
Willow: Lite mer killer instinct offensivt, tack. Topping skulle naturligtvis skjutit och inte chansat på att komma en meter närmre. Johnsson skulle avlossat direkt och inte siktat in sig.
mattias - 74: Som andra skrivit.. Werner var starkt bidragande till segrarna i match ett och tre, men direkt svag de senaste två som vi kunnat vinna med bättre målvaktsspel.