Gusse: ja det är surt som fan, någonstans tycker jag att många kämpar idag, nivån är några klasser lägre än FBK idag, samt de flesta andra lag. Den positiva starten på serien är nog idag mer ett ok på axlarna.
Sigge: Kokar när jag hör någon skriva som du gör. VARFÖR ska vi förbereda oss på kval när vi har två poäng till godo ner till kvalplats och har Örebro och Oskarshamn direkt efter uppehållet. Samtidigt som Hv har Färjestad borta och Luleå hemma.
Dundee: Problemet är att det finns supportar som saknar förståelse för att vi var överlägset sist in på marknaden och inte kunde jobba så. Min förhoppning var att våra supportrar var smarta nog att förstå det, men det är uppenbart att vi inte står ut i positiv bemärkelse.
Dundee: Minns du videbro's i intervjun efter finalmatch 7? "Vi ska lägga varenda krona vi har på spelarbudgeten för att hålla oss kvar och etablera oss i SHL" Jo tack.
jonsson: Jag var hos en kompis och missade halva matchen. På lördagar MÅSTE man sysselsätta sig med nånting annat, lärt mig det sen lång tid tillbaka. Jag tänker aldrig mer sitta ner i soffan och kolla en modomatch från början till slut, det är slöseri på ett värdigt liv.
modomille: Problemet är att börja jaga spelare nu. Vi skulle förstärkt för länge sedan. Vi har saknat spets sedan dag 1. Det kan väl vem somnhelst räkna ut att vi ej skulle kunna lita på våra allsvenska grabbar ej skulle orka böra detta hela året. Sedan när Hinkens monster värvningar total floppar så var vi ännu mer akut av förändringar. Men det som hände sist vi åkte ur är påväg att hända exakt samma sak igen.
Vi står och snackar om nästa säsong och Hinken har bara en plan A ingen plan b alls. Det är det som gör mig orolig att man har sådan tro precis som när herr Johansson lovade 10.000 om vi skulle åka ur. Vi kan fortfarande skaffa bra förutsättningar men nu är det upp till bevis.
19MoDo21: Tror att vi gör bäst i att förbereda oss på kval mot Oskars. Träna som fan nu under uppehållet, låt oss skita i resultaten ett tag framöver. Lägg bara fokus på formtopp i kvalet och studera IKO noggrant
Bad_Brett: 3 har vi blivit nollade senaste 20. 1 gång emot Leksnad och två emot Linköping. Men vad spelar det för roll blir vi inte nollade gör vi inte mer än 2 mål ändå och det vinner man inga hockeymatcher på
modomille: Har man sega dumma tomtar i laget så blir det jobbigt. Karlin känns som en trött farbror. Mana på och coacha för i helvete!! Gradin kan väl börja värva också eller vill ni att vi lirar HA? Börjar undra..
Som det är nu skulle det vara bättre om vi hade det varit bättre om vi så snabbt som möjligt gjorde självmål så vi fick mer tid att spela med fullt manskap.
Sigge: Kommer komma in max 1 ny spelare och då kan vi lika gärna skita i att agera känns det som. Måste in fler spelare för att det ska gå att bryta mönster och vi ska kunna bänka spelare för nu får många spela fast dom ej ens skall vara på isen tyvärr för vi har inget annat val.
Framnäs: Vi skjuter 12 skott på 2.5 period på hemmaplan en lördag där vi hyllar Näslund. Hinken sparar väll fortfarande pengar tills nästa säsongs bygge i HA eller? Snälla om det är snålt med pengar gör en Löven-swish insamling. Jag vill inte spela i HA när hela laget är nytt tills nästa år.
Folin är så jävla värdelös dessutom men ändå spelar han mer än Berg fortfarande??????? Berg spelar 10minuter och fixar mål på direkten emot ZAIK medans Karlin vilar han nu denna match och spelar sop Folin 20 minuter lägg ner