Dags för bernhardt att kliva fram. PP har varit uselt i tre-fyra matcher nu. Statistiken talar för att det är dags och just Bernhardt måste göra det nu.
Rastori: Hela laget är näst sämst i ligan och blir utspelade av det sämsta laget i ligan i en match där ALLT står på spel. Detta hör inte hemma i sveriges högsta liga, patetiskt.
Rastori: varför visar dom ej mer glöd??? Varför är dom 2 på pucken? Varför känns det redan efter något byte vad det blir för Modo match?? Besviken att man ej får se mer vilja o brinn!!
Monno: Starten är såklart ett problem, men vi ska komma ihåg att vi trots starten har ett av det sämre lagen i ligan redan innan serien startade och jag hade även tippat Modo som 13:e lag. Jag kan absolut acceptera ett negativt kval för det är ungefär där vi har materialet , det som jag däremot oroar mig för är egentligen att ingenting ser ut att fungerar och ingenting blir bättre, hade vi haft något att luta oss emot förutom lassi så hade man kanske vädrat någon form av morgonluft.
Keriksson: Det här sopgänget klarar inte det. Vi har haft tre oerhör viktiga matcher nu på kort tid, LIF, Örebro och nu HV och då ser vi ut som döda abborrar.
Det är i och för sig inte nu vi kollapsat det är frå början Hinkens fel att det ser ut som det gör , samt att Karlin inte fattatr hur oduglig True är och har varit!
Vore klädsamt med en rejäl uppryckning i tredje nu och visa att vi kan men så uruselt det varit i två perioder man undrar???
Hv har lite fler folk att slänga in i kvalet och vi står där med samma gäng, det är katastrof för vår vidkommande.