Jepp. Nu gjorde Foppa mål också. (sitt 23:e) Nu kan man gå och lägga sig. Naslund har förövrigt ytterliggare ett assist för kvällen. Kampen mot Mario Lemieux fortsätter. (Han har gjort mål också förresten.)
Weinhandel har gjort sitt fjärde mål för säsongen. Näslund är uppe i ett assist än så länge. Foppas match startar snart. Det kan bli många härliga Modopoäng i NHL i natt.
Nä nu är det dags för sängen. Imorrn (eller snarare senare idag) blir minst ett lag till klart för semifinal. Jag hoppas att det laget heter Färjestad! :)
Är optimistisk inför i morgon...Frölunda är ju bevisligen inte oslagbara och verkar inte så balanserade för tillfället, tror att Modo har ett gyllene läge att först och främst ta det här till en 6:e match i Ö-vik och sen kan vad som helst hända!
Storsatsning har jag läst om iaf, och då snackar vi inte pulverpojkar från Merseyside - utan Kenyaner från Listerlandet, sillastrybare kan aldrig bli fel, påstås det.
Björn VII: Hmm...sniffande säger du, har man skrällt till och köpt in Råbbi Foolär.
Sahlander: Tror själv att det handlade om BASF-rullband till en gammal rullbandspelare. Tydligen skulle det hela användas till någon form av hörförståelse
Fantastiskt hur många feta spelare med någon form av talang som kommit ur det liljevita ghettot i fel ända av vägen. Eller är det barnarov de sysslar med ibland?
...sittin in a sleazy snackbar, suckin' sickly sausage rolls, in a dirty old town, on the back of the Tyne"
Paddan: Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni Ni
Sahlander: Jäklar är den det. Och jag som bokat biljetter till Aspen och allt... Ajfan, nåväl jag får väl titta på videobandet med Monty Python då. Ser ut som ett fullkomligt normalt videoband...
Sahlander: Hehehe, jo det har du ju rätt i. Minns att det fanns något spel som heter 4 i rad, men jag tror inte att man spelade med Staropramen. Nej, man kanske skulle återvända till inspelningen av Monty Pythons återförening vid komedifestivalen i Aspen, Colorado. "Noone expects the Spanish Inquisition"
Paddan: Alla dagar är väl söndag för oss... Vinner vi 3 i rad nu så blir det nog mer än Staropramen som kommer att förbrukas. Och då menar jag inte min Cola, som du skall ge f-n i har jag ju sagt...
Sahlander: Nepp, jag sniffade på din Cola, jag väntar med mina Stårpåpråmen tills efter att vi vunnit de tre återstående matcherna i kvartsfinalserien.
Jäklar, det här matchandet varannan dag förstör verkligen dygnsuppfattningen. Fick för mig att det var söndag idag.