NuMountain: Jag besvarar mig själv. Hur i hela friden skall jag överleva andra perioden? Det här går inte, fast vi spelar så jäkla bra. Pirro är iskall.
Ojojoj! Det kan bli riktigt svårt om dom tänker köra med tur. Ojuste. Det var det inte sagt innan. Nu gäller det att köra samma taktik tillbaks, men vi tar det i sista sekunden i stället, så får dom ångra sig att dom började med sånt otyg.
Nu har jag suttit och läst lite, och kungen bland oneliner-gästböcker är VFs. Så det så. (Borde jag bli smygindian? (Min handledare på praktiken säger att mina skor ser ut som mockasiner...))
Frisco: Fråga inte mig varför det heter Indians - tycker bara det är löjligt med Indians, RedHawks och Stars och allt vad lagen numera heter. Men en viss anknytning till det forna 'Vilda Västern' har det givetvis.
Jag undrar också vilket man ska vara värst på. Eftersom DIF-fansen vann så gick det nog ut på att vara värst på att ha fotbollströjor på sig på hockeyn.
Frisco: Ganska bra. lite mindre skulle bli perfekt. Minska 30%. Nu måste jag hämta barn. Hoppas att du tycker det är jätteroligt att fixa det här till mig.
Frisco: Lulepaddan! Har du bilder på Ludwig? Jag har ju både LP-skivan och videofilmen, men jag har ingen scanner. Fast jag har en webkamera men den har jag inte installerad.
JAAAAAAAAA!
Helvete vad starkt av Högardh, däremot rätt svagt av Alavaara.