« Föregående · 2257169 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: Säg att man skojar. Han kastar ju sig innan han blivit träffad.
Det överlägset sämsta domarinsatsen jag sett i vinter. direkt pinsamt.
Det överlägset sämsta domarinsatsen jag sett i vinter. direkt pinsamt.
+ 2
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
Bad_Brett: Det är tråkigt när vi inte riktigt får chansen på ett fair sätt.
Gnäller otroligt sällan på domaren men detta är en fars!
Gnäller otroligt sällan på domaren men detta är en fars!
+ 3
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: idioten är ju köpt. Å bik kommer undan med typ allt förutom i andra
+ 1
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
henkeiskogen: Grattis domarna. Man skäms ju över deras kompensation under tredje.
+ 5
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: fyfan vad orättvist. Pajasdomare... å sådan oflyt. Å bik får göra vad de vill....
+ 1
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: Usch vad vidrigt detta är.
Tycker det är dags för en ny regel. Behöver du slå ut med armarna och titta på domaren så är det automatiskt inte utvisning.
Tycker det är dags för en ny regel. Behöver du slå ut med armarna och titta på domaren så är det automatiskt inte utvisning.
+ 1
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
jonsson: Korkat att slå på klubban, men nog hade han lätt kunnat hålla i klubban om han inte filmat.
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: skämtar domaren igen? Skall man skratta eller gråta? Tre gratis/felaktiga
+ 1
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: Taktiskt av sekretariatet att köra powerbreak när Modo slog iceing efter långt BP.
+ 2
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: skämtar domaren? Har fan kan han plötsligt ta massa interference å såklart ge dem en 5-3
+ 3
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{297}: jag vet, men i den här matchen har bik legat 2 skär efter, 3 i andra perioden. Otroligt att ddt bara dtår 1-0 med det spelövetag vi haft. Dålig skärpa i avsluten
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: Styf gör allting rätt idag. Ser extremt erfaren ut helt plötsligt.
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: är det där 2-0 nurå?🤣🤣🤣 ( ironi på domaren så att ingen tror att det är 2-0)
+ 1
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
Silly: bry dig inte om TIKTOk, han har bara bytt namn från BLUÅ ( Löven supporter )
+ 3
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
Nu syns det att Tik har gnetat till sig några poäng igen. Nu är dom experter igen. Eller så är dom som nubben var i Fredags.. Dyngrak ! 😁😁😁😁
+ 4
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
KB:
Hockeykunnandet i Umeå är rätt lågt, så ha förståelse.
Tänker på Adam "korpliraren" Tambellini och vad kul det var att köra head to head stats mot vessel i början. Sedan när Adam visade att de inte höll samma nivå var det inte kul längre.
Hockeykunnandet i Umeå är rätt lågt, så ha förståelse.
Tänker på Adam "korpliraren" Tambellini och vad kul det var att köra head to head stats mot vessel i början. Sedan när Adam visade att de inte höll samma nivå var det inte kul längre.
+ 1
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
Hoppas vi kan hålla tempot uppe, risk att vi tröttnar med alla bortfall
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
TIKTok: Trollandet börjar brista lite i kvalitet nu. Ta en paus och kom tillbaka en annan dag.
För övrigt så stod Tikkanen mot er i Umeå. Tex är bäst i ligan.
För övrigt så stod Tikkanen mot er i Umeå. Tex är bäst i ligan.
+ 10
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
henkeiskogen: ni har spelat PP i bokstavligt talat en halv period, vad mer kan ni begära? 😅. Tycker nog man ska gilla domaren som modoit idag, ni kom undan med straffsituation åt andra hållet som var solklar och hög klubba i nyllet där på slutet.
+ 1
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
henkeiskogen: Ja och nu visar Karlskoga sitt rätta ansikte, grishockey.
Håller vi det här pucktempot så kommer dom inte hänga med, och då kommer det att brinna i skallen på Björklund. Risk för någon idiotgrej från han då.
Håller vi det här pucktempot så kommer dom inte hänga med, och då kommer det att brinna i skallen på Björklund. Risk för någon idiotgrej från han då.
+ 8
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
Trots målsnålt är det en väldigt underhållande tillställning där MoDo är det bättre laget.
Tycker det är en av Aagaards bättre matcher, tycker ofta han är rätt osynlig men ikväll är han väldigt involverad i spelet, vinner mycket puck. Monsterbyte där i slutet.
Känns som det är målgaranti varje gång Bernhardt bombar från blå, vilken bössa.
Tycker det är en av Aagaards bättre matcher, tycker ofta han är rätt osynlig men ikväll är han väldigt involverad i spelet, vinner mycket puck. Monsterbyte där i slutet.
Känns som det är målgaranti varje gång Bernhardt bombar från blå, vilken bössa.
+ 4
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
Silly: Herregud vad utvisningar för fasthållningar de släpper på karlskoga. De är totalt utspelade i 10 minuter nu.
+ 3
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}:
Näsen har lärt sig vänsterhalvpositionen snabbt, riktigt bra spel med Näsen- Bernhardt-Woods
Näsen har lärt sig vänsterhalvpositionen snabbt, riktigt bra spel med Näsen- Bernhardt-Woods
+ 4
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{8384}: jaaaaa vad skönt!!!!🥳🥳🥳 äntligen stutsa den rätt. Viktigt med direktskott
« Föregående · 2257169 · Nästa »
Borde kunna anmäla domarna till disciplinnämnden! Lång avstängning...