« Föregående · 2424960 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Heyerdal:
Två idiotgrejer av Wernblom den här perioden. Försöka tunnla i uppspel är inte det smartaste.
Två idiotgrejer av Wernblom den här perioden. Försöka tunnla i uppspel är inte det smartaste.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Kan man ta time out och be om en gnutta ödmjukhet???
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Smurfen: tror Vvik haft för stor respekt nu har de släppt dessutom ligger de under, än så länge iaf 2-2 hänger i luften
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
{5647}: Är nog ingen slump att han är en av två MoDo-spelare med minusstatistik
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Smurfen: Det kommer nog aldrig bli saft och bulle-snack i hockeyvärlden, eller sporten för den delen. It's in the game!
Hade förstått mer om det var i försvar till Modigs från Bäd Brett! ;)
Hade förstått mer om det var i försvar till Modigs från Bäd Brett! ;)
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Smurfen: Svaret på din fråga är att det alltid kommer att finnas spelare som underpresterar. Och det gör Sveningsson. Har man detta som jobb får man och ska förvänta sig kritik om man inte håller nivån.
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Smurfen: Sveningsson blandar och ger, spelar lite svårt ibland och det blir tokigt, men han har varit okej idag och träffade faktiskt målet med 2 av sina skott vilket iaf är positivt.
Sveningsson är som bäst när han spelar rakt, enkelt och fysiskt.
Sveningsson är som bäst när han spelar rakt, enkelt och fysiskt.
+ 3
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Är det Svenningsson som står på tur nu å blir hack kyckling ? Verka ju som det alltid måste finnas nån att hacka på .
Frågar åt en kompis
Frågar åt en kompis
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
{5647}: Får man drömma så går Wernblom in med Niederbach så har vi en "andrakedja" som lätt utmanar Woods och Dickinson om att vara förstakedja.
Wernblom är riktigt bra med en spelförståelse av hög klass. Sen är det första matchen och spelsystemet lär inte sitta vilket kanske syns emellanåt. Tror han och Theo är ganska enkla att spela med också. Släng in AP mellan dem så jäklar i det.
Wernblom är riktigt bra med en spelförståelse av hög klass. Sen är det första matchen och spelsystemet lär inte sitta vilket kanske syns emellanåt. Tror han och Theo är ganska enkla att spela med också. Släng in AP mellan dem så jäklar i det.
+ 3
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Silly: Lill-Werner låter väldigt nöjd i intervjun, så man får hoppas han tycker det är så jävla roligt att han bryter kontraktet med MIF😁
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
{5647}:
Lite samma tendenser som med Marenis, lyckas missa ett förhållandevis enkelt pass och förstöra momentumet helt.
Lite samma tendenser som med Marenis, lyckas missa ett förhållandevis enkelt pass och förstöra momentumet helt.
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
{7639}: Svenningsson har väl varit ansvarig för att ha tappat ut tre puckar i mittzon pga slarv och övermod. Varför han spelar med små marginaler hela tiden begriper jag inte. Ska man spela med små marginaler måste mam vara mer noggrann.
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
{7639}:
Ja just han bruka ju göra några bra matcher i slutspelet som han lever på hela säsongen! Glömde bort att det så vi ser på det!
Ja just han bruka ju göra några bra matcher i slutspelet som han lever på hela säsongen! Glömde bort att det så vi ser på det!
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Silly: För att Svennis kommer spela med oss hela säsongen, vi får igång honom snart..
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Keriksson:
Varför kör vi med Svenningsson i PP när Wernblom redan är inne i spelet och gör det riktigt bra, Stark på pucken och bra passningar?
När han lirar i PP.
Varför kör vi med Svenningsson i PP när Wernblom redan är inne i spelet och gör det riktigt bra, Stark på pucken och bra passningar?
När han lirar i PP.
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
{10015}:
Va lätt det är att hålla fast klubban i armvecket och sen bara ramla
Va lätt det är att hålla fast klubban i armvecket och sen bara ramla
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
19MoDo21: Undrar om det inte var en ruskig filmning av Hasa där. Solklar utvisning då klubban var för högt upp, men det var nästan Rahimi-klass på filmningen.
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Nästa billiga utvisning.... Ja klubban ska inte vara där men man behöver ju inte ramla för att man låser fast klubban
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Trilske: Wernblom är en lagom uppgradering mot Sveningsson. Vilka passningar.
+ 5
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
MODOJohan:
MoDo gör det bra förstås men tror aldrig jag sett Västervik vara såhär tillbakatryckta, i synnerhet inte i Plivit…
MoDo gör det bra förstås men tror aldrig jag sett Västervik vara såhär tillbakatryckta, i synnerhet inte i Plivit…
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
{10015}: Spelar modo så här hela matchen och förlorar så köper jag det. Bättre än dåligt spel och ett turmål på slutet.
Vet ju att Riley kommer tillbaka snart!
Vet ju att Riley kommer tillbaka snart!
+ 9
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
{10015}: Om dom inte värvar sa han så finns väl en liten chans iallafall.
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Grötskalle: Höken sa att det var en omöjlighet att Malmö ska släppa honom resten av säsongen, så länge inte Wernblom själv kräver att lämna.
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Rytter: Det är ju nästan löjligt vad vi dominerar utan att ens vara riktigt bra. Vill Västervik ens slutföra matchen?
Sv: Västervik - MoDo 22-12-12
Tarasov: wernblom ser vass ut som fan, bara för hinken å slanta upp
+ 1
« Föregående · 2424960 · Nästa »
Första perioden var helt ok, dock så skapade vi exakt noll och nada.
Andra perioden mycket bättre, där vi mer eller mindre spelar ut Vvik och skapar en hel del.
Har försökt kasta ett extra getöga på Vela och Brickley. Vela ser helt klart intressant ut och skulle nog tillföra något. Brickley dock har ju enorma problem att hänga med i egen zon, och vänder ju trögare än en Atlantångare.
Hade jag varit i Hinkens kläder skulle jag hålla mig undan Brickley.