« Föregående · 2252361 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: karla 2 mål idag.. igen. vilken lirare, åh vad jag saknar honom.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: brynäs påminner väldigt mycket om oss innan vi åkte ut.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Linköping o h Djurgården har fått farten? Och nu får Djurgården tillbaka William, och kanske josefsson snart + några backar?
Sv: MoDo - Damlaget
puffe: torsk idag i semin. :-(
Två poäng var av Mira och Ebba.
Vi får hoppas på matchen och tredjeplatsen mot Stockholm. Blir tufft.
Två poäng var av Mira och Ebba.
Vi får hoppas på matchen och tredjeplatsen mot Stockholm. Blir tufft.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Lätt att ge tillbaka med samma mynt. Det är bara pinsamt när det förra säsongen diskuterades mer Löven än dess egna lag i två böcker. Det tyder på avundsjuka, MoDo låg ju där dem låg, nästan sopsist. Jag vet att det stack i ögonen när Timrå och Löven gick så mycket bättre.
Mest pinsam är Rytter, maken till bekräftelesebehov var det längesen man stötte på. Jag hoppas han inte är likadan i riktiga livet.
Tarasov, du är ett föredömen här inne.
Mest pinsam är Rytter, maken till bekräftelesebehov var det längesen man stötte på. Jag hoppas han inte är likadan i riktiga livet.
Tarasov, du är ett föredömen här inne.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Kan man lyssna på den utan att prenumerera på den där Tidningen?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lyssnat på podden i Öa med Widebro, vilket jobb karln har gjort med klubben.
Hur hade det gått om inte han hade kommit in.
Hur hade det gått om inte han hade kommit in.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Jag förstår uppenbarligen inte reglerna längre. I min värld är det där en soklar cross-checking med uppåtgående rörelse.
Skulle inte förvåna mig ifall det där leder till avstängning.
Skulle inte förvåna mig ifall det där leder till avstängning.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Niederbach fick nyss en hjärnskakning. Schysst tackling men slog huvudet i isen, och hade svårt att resa sig upp.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: smaken är som baken, tycker de är skitfula. förstå inte det brandgula/orangea heller, kan nån fylla in vad som var meningen med det? och kom inte och säg att färgen representerar guld :P
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: Det nya tillskottet i denna bok av lövare känns som dom kommit denna säsong. Vi andra har väl skrivit mer eller mindre frekvent några år. Jag har haft alldeles för mycket i skolan för att kunna vara aktiv här hittills denna säsong, inte av någon annan anledning.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:Dom är ju as-snygga. Kommer nån mer med snörning , nästan vilken dag som helst
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Haha precis ;)
Jag har själv den svarta limited edition tröjan :)
Jag har själv den svarta limited edition tröjan :)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Hittade en svart tröja utan namn o nummer på. Där står det Limited 500(som du skrev). Hittade även en bild på Movember-tröja , så du har väl rätt då(som du alltid har till 100 procent) :)
Lite trist att det står en pellejöns från Knohult och ser stolt ut i MoDo-kostym dock
Lite trist att det står en pellejöns från Knohult och ser stolt ut i MoDo-kostym dock
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Rosa har dom väl kört ett antal år, men svart känns som en engångs-grej. synd att man inte minns annat än barndomen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78: Minns att vi mötte Frölunda hemma nån gång och båda lagen spelade i ovanliga färger. Kanske var rosa lag mot svart lag då?. Underbart att klubbar ställer upp för sådana goda syften
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: ok, tror jag har en till, ska se vilket namn det är på den. Kanske blir ett årtal på den innan solen går ned
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag tycker om dig ..om det är därför att du tippar vinst till oss är osagt .
Jag ser något i dig som tilltalar mig ..förstånd och en som tipps begåvning 😉
Jag ser något i dig som tilltalar mig ..förstånd och en som tipps begåvning 😉
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: Det är verkligen jobbigt för Umeå och Sundsvall att Örnsköldsvik är världens bästa hockeystad....Jättejobbigt.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Jodå var rätt många, en del var rätt kortlivade dock. Varför kör du själv med översittartendser när du ogillar det?
Jodå var rätt många, en del var rätt kortlivade dock. Varför kör du själv med översittartendser när du ogillar det?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jag trodde den var för insamling till cancer, men minns ej. Spelade inte MoDo i tre färger nåt år? Rött hemma o vitt borta såklart, men vissa hemma-matcher ien tredje färg, typ lördagströja i svart????
Dock snygg faktiskt, betydligt finare än försöken med pyjamasblå dräkter
Dock snygg faktiskt, betydligt finare än försöken med pyjamasblå dräkter
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Det var inte många Lövare här under rekordsäsongen.
Dom få som tagit sig hit kom i våras under dom heta mötena med Timrå, ni vet säsongen när MoDo var helt akterseglade av dom två Norrlandskollegorna.
Dom få som tagit sig hit kom i våras under dom heta mötena med Timrå, ni vet säsongen när MoDo var helt akterseglade av dom två Norrlandskollegorna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Den rosa kommer i morgon . Vill också minnas nån med prostatacancer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: minns inte året, Men var det inte för prostata cancer, Dom hade ju en rosa dräkt också?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Imponerad av Dahlén, men som JFK sa, det behövdes ett uppvaknande om vad som krävs därborta.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Btw både Karlqvist och Dahlén tycker jag såhär inledningsvis på säsongen är bra exempel på att det kan vara bra att ta ett extra och dominera på en nivå innan man kliver upp.
Btw både Karlqvist och Dahlén tycker jag såhär inledningsvis på säsongen är bra exempel på att det kan vara bra att ta ett extra och dominera på en nivå innan man kliver upp.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dagens tröja:5
Vilket år och vilket syfte med svart tröja? Minns ej allt så frågar egentligen utan att ha svar.
Vilket år och vilket syfte med svart tröja? Minns ej allt så frågar egentligen utan att ha svar.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Exv dök inte Björklöven användare upp här förrän er rekordsäsong helt tyst i alla andra år, så dyker man plötsligt upp när man har ett övertag i serien och gör en den bästa säsongen ett allsvenskt lag någonsin gjort. Skulle nog säga att det snarare är en beteende som kännetecknar personer med översittartendenser, därmed inget sagt om specifika användare här.
Exv dök inte Björklöven användare upp här förrän er rekordsäsong helt tyst i alla andra år, så dyker man plötsligt upp när man har ett övertag i serien och gör en den bästa säsongen ett allsvenskt lag någonsin gjort. Skulle nog säga att det snarare är en beteende som kännetecknar personer med översittartendenser, därmed inget sagt om specifika användare här.
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Kan man få en öl medans man sitter på huset? Underbar service iså fall
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: ja som dom delar ut men det här väl hänt tre gånger hos dom sista tre åren
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Glädjer mej att du tittade :)
Men man får bita sej i tungan ibland, och tänka på att det är unga tjejer. Men finns en chans till att få se Ångermanland i morgon också då. Lär bli en del dribblingar då med
Men man får bita sej i tungan ibland, och tänka på att det är unga tjejer. Men finns en chans till att få se Ångermanland i morgon också då. Lär bli en del dribblingar då med
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: Inget slår vår arena. Där kan man få en kall öl och inte behöva stå länge i kö för att skita...
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Gott så, visst finns det översittartendser härinne men skullle nog säga att de ändå är i minoritet. Det bästa sättet är att inte falla in i samma spår även om det såklart är frestande. Någonstans tror jag att det finns lika många dåliga i alla läger men olika faser som lockar fram olika typer. Det finns exempelvis ingen anledning att skriva Sopa till KB65 i senaste inlägget, om argumentet han har är dåligt är det väl bara att slänga upp ett bättre själv. Nu skall jag gymma 😀
Gott så, visst finns det översittartendser härinne men skullle nog säga att de ändå är i minoritet. Det bästa sättet är att inte falla in i samma spår även om det såklart är frestande. Någonstans tror jag att det finns lika många dåliga i alla läger men olika faser som lockar fram olika typer. Det finns exempelvis ingen anledning att skriva Sopa till KB65 i senaste inlägget, om argumentet han har är dåligt är det väl bara att slänga upp ett bättre själv. Nu skall jag gymma 😀
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Allt är inte svart eller vitt för mig, jag har starka band till båda från mina föräldrar. Min andra hälft är från Ö-vik men MoDo har jag alltid haft svårt för, det syns bland annat här inne varför. Översittare. Förutom du Tarasov.
« Föregående · 2252361 · Nästa »


