« Föregående · 2769262 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Gavelo: denna gång kommer streamen krasha så man slipper se vändningen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
NuMo: Vi spelar nästan för bra. När vi gör såna här bländande förstaperioder brukar vi rasa ihop senare. Men hoppas denna match blir undantaget
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
19MoDo21: Olofsson rakt på målisen, men får med sig ett mål ändå. Jösses vilket flyt, men vi förtjänar väl det för en gångs skull med spelet ikväll
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Bössa 68:
Jaaa! Vi behöver ha marginalerna med oss.
Hittills har vi nästan gjort enprickfri insats. Framförallt gillar jag hur "på" vi är. Det ser nästan ut som att vi spelar med självförtroende.
Jaaa! Vi behöver ha marginalerna med oss.
Hittills har vi nästan gjort enprickfri insats. Framförallt gillar jag hur "på" vi är. Det ser nästan ut som att vi spelar med självförtroende.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
JoakimE: Haha, var absolut inte skeptisk till att Jeppe var straffläggare istället för Ranta…
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
{7426}: Olofsson å True , där försvann många skribenter här inne !!!!
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
JoakimE: hahahahaha vilken tur, jävla skit sändning i övrigt
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Vad fan är det som händer med sändningen, bra kvalite för 500kr.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Bössa 68: Någon annan som har problem med sändningen?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Modo4321: Det här har mam sett förut. Spelar ingen roll om vi går ifrån till 5-0 nu i första. Genomklappningen i andra kommer som ett brev på posten
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
{10015}:
Vi spelar ju bra, speciellt på andrapucken vilket visar att vi har rätt avstånd och tempo i understödet.
Ändå små marginaler, Förjestad hade en bra chans strax innan vårt mål, men vi lyckades precis avvärja och vann andrapucken.
Vi spelar ju bra, speciellt på andrapucken vilket visar att vi har rätt avstånd och tempo i understödet.
Ändå små marginaler, Förjestad hade en bra chans strax innan vårt mål, men vi lyckades precis avvärja och vann andrapucken.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
jonsson: Precis, och ta tillvara på när man själv har spelet. Niederbach skulle ha gjort 2-0 t.ex. Men men, är bara att hoppas att vi fortsätter på inslagen väg!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
NuMo: 3000 i arenan men ett tryck som det är fullsatt. Har Övik bestämt sig?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Bössa 68: Var i helvete har detta spelet varit i 16 omgångar?????
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
SPOODI: Kastar vi om i kedjorna sista sekund? Jasek med OP och Ohlsson.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Bad_Brett:
Jag gillar det. En egen tråd kanske?
Tillägg startar den isf efter matchen så den blandas med matchtråden
Jag gillar det. En egen tråd kanske?
Tillägg startar den isf efter matchen så den blandas med matchtråden
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
SPOODI: Jag kommer nog inte hålla med mig själv heller...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Bad_Brett: kul intiativ även om man förmodligen inte kommer hålla med om mycket 😂
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
{10015}: Vi kör en smygstart för Bad Bretts inför matchen-statistik. Detta baseras på helt subjektiva modeller från min sida och bör därför tas med en nypa salt. Då det för närvarande är "lättare" att få pluspoäng än minuspoäng, kommer därför spelare som får mycket istid få högre snittbetyg. På samma sätt blir inte formen lika tillförlitlig för spelare med lite istid eller som har spelat få matcher. Därför kanske det blir lite missvisande att LP har bäst form och Big Sam har sämst.
Jag kommer successivt lägga till fler variabler, men väljer att inte röja hur min modell ser ut i dagsläget, blir roligare så. Men baserat på Olofssons positiva form och lite "släkten-är-värst"-faktor, tror jag att Olofsson är det hetaste namnet för att göra mål ikväll, tätt följd av Bernhardt.
Jag kommer successivt lägga till fler variabler, men väljer att inte röja hur min modell ser ut i dagsläget, blir roligare så. Men baserat på Olofssons positiva form och lite "släkten-är-värst"-faktor, tror jag att Olofsson är det hetaste namnet för att göra mål ikväll, tätt följd av Bernhardt.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Sigge: En stor del av problemet är att inga spelare kompletterar varandra och det är därför vi tvingas kasta om kedjorna hela tiden också. Ingen kontinuitet. Individuellt borde det egentligen vara dugligt men dåligt utfall på de toppbetalda.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Frontschwein: Trodde Vigge kunde spela idag, men tydligen inte. Prognosen på hans skada?
Hade inte förväntat mig att Robban skulle sitta i TV4s studio förövrigt!
Hade inte förväntat mig att Robban skulle sitta i TV4s studio förövrigt!
« Föregående · 2769262 · Nästa »

