« Föregående · 2771416 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Nieminen: Man är i smått chocktillstånd att vi kunde stänga ner seriens bästa hemmalag (när vi själva var enda laget i serien utan bortaseger) i tredjeperioden som det blev. Frölunda visste precis som Färjestad att vi har sämst självförtroende och man såg att de gick ut hårt efter vårt första mål.
Men på något sätt klarar vi av det den här gången, trots alla odds emot? Tycker det borde vara en svårare uppgift än att kunna avsluta halvsnyggt i en hemmamatch mot FBK. Där gav vi ju verkligen bort allt initiativ och det var inte alls den kämpa-hockey som vi fick se från spelarna i tredjeperioden idag.
Ska man våga tro på att spelarna har det i sig att spela på ledning eller vad? Tänk om vi faktiskt kan lära oss så här sent in på säsongen...
Men på något sätt klarar vi av det den här gången, trots alla odds emot? Tycker det borde vara en svårare uppgift än att kunna avsluta halvsnyggt i en hemmamatch mot FBK. Där gav vi ju verkligen bort allt initiativ och det var inte alls den kämpa-hockey som vi fick se från spelarna i tredjeperioden idag.
Ska man våga tro på att spelarna har det i sig att spela på ledning eller vad? Tänk om vi faktiskt kan lära oss så här sent in på säsongen...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
{10015}:
Jo men jag avser så klar hans kommenterande, inte hans röst i sig. Så jo det går att missförstå.
Jo men jag avser så klar hans kommenterande, inte hans röst i sig. Så jo det går att missförstå.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Ja alla mål i dag var av danskar (enligt statistiken iaf)
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Äntligen törs man kommentera... Bespottad från första returen förra säsongen. Hela anledningen till 3 poäng, på bortaplan - mot serieledarna. Vilken jävla kväll att hålla första nollan i Modotröjan. Olle Eriksson Ek, vilket tillfälle att kliva fram. Njut som fan av kvällen Olle, det ska jag också göra för första kvällen på riktigt länge!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
{10522}: Hinken har pröjsat Rååma ist för domarna ikväll.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Olle mvp
Ser malmömatchen på en annan skärm, så sitter det en legend med MoDo-tröja bakom utvbåset. :D
Ser malmömatchen på en annan skärm, så sitter det en legend med MoDo-tröja bakom utvbåset. :D
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
SPOODI:
Motståndarna måste tycka synd om oss när de gör mål på sig själva mot oss.
Motståndarna måste tycka synd om oss när de gör mål på sig själva mot oss.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Någon gång ska vi ha en jävla tur
Tack för återbetalningen Råma
Tack för återbetalningen Råma
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
modomille: Åle åle ett två tre. Hahahahah förlåt men vad är det för luffare på läktaren?!
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
{10015}: Vi kommer tappa det här i slutminuterna. Lika bra att ställa in sig på det för att inte bli för förbannad
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Tarasov: Du sa att han låter som ett rakblad i öronen. Går ej att missförstå.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
SPOODI: Vore bra om vi kunde göra en till kasse så att vi inte skiter ner oss när Frölunda tar ut målvakten
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
SPOODI: Hur fan fick vi inte med oss en utvisning där.. Håller ju förfan fast MoDo spelaren
+ 3
« Föregående · 2771416 · Nästa »