« Föregående · 2824268 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Heyerdal: Tycker detta är en av få matcher sen "vändningen" där vi är helt uppenbart utspelade i mer än periodvis.
Kloos har ju fått typ 12 lägen i slottet hittills.
Otroligt dåligt spel utan puck. Vi får inte stopp på Leksand alls.
Knuts ser som vanligt alltid ut som en rund miljon mot oss. Sjukt.
2-2 inför sista får vi va löjligt nöjd med. Fortsätter vi likadant i 3e finns det inte på kartan att vi tar poäng. Hoppas vi rycker upp oss.
Kloos har ju fått typ 12 lägen i slottet hittills.
Otroligt dåligt spel utan puck. Vi får inte stopp på Leksand alls.
Knuts ser som vanligt alltid ut som en rund miljon mot oss. Sjukt.
2-2 inför sista får vi va löjligt nöjd med. Fortsätter vi likadant i 3e finns det inte på kartan att vi tar poäng. Hoppas vi rycker upp oss.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Domsjö: Norlinder borde ställas utanför laget på lördag. Inte många rätt på ett bra tag.
Har fungerat på andra spelare.
Har fungerat på andra spelare.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Domsjö: Så denna säsong så har alltså Karlin bänkat Rundblad, Södergran, Riley och Bernhardt med positivt effekt. Så varför gör han inte samma med True nu? Helt sjukt att vissa spelare kan komma undan med vad som helst utan någon påföljd.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Gavelo: Längtar också till att kunna njuta av hockeyslutspelet, negativt kval, HA slutspelet och sen VM. Just nu är det inte njutning längre förutom de få tillfällen modo leder stort.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Gavelo: fin fint av Bernardt att knäcka klubban vid 2-2..
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Zource: Det vore att föredra.
Optimalt är om både Hv71 och Örebro förlorar under ordinarie.
Det vore så otroligt skönt om vi kunde bli 12a, säsongen slut om 3 veckor så kan man göra något vettigt på kvällarna ist för att sitta och ha ont i magen
Optimalt är om både Hv71 och Örebro förlorar under ordinarie.
Det vore så otroligt skönt om vi kunde bli 12a, säsongen slut om 3 veckor så kan man göra något vettigt på kvällarna ist för att sitta och ha ont i magen
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
bollan123: Tycker nog att man bör reducera speltiden rejält på vissa spelare.
Gör ett försök åtminstone det börjar dra ihop sig till upplösningen av denna märkliga säsong.
Gör ett försök åtminstone det börjar dra ihop sig till upplösningen av denna märkliga säsong.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Zource: Kan vi hålla Hv71 bakom oss blir nog frågan, tveksamt faktiskt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Jalapeno: Vänta bara tills två sekunder kvar av matchen.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Zource: Rögle har inte vunnit någon match med sina nyförvärv! Benson 4 president
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
bollan123: och direkt efter en felpass. Starkt gjort att orsaka 2 farliga anfall mot sig i ett byte.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Rögles nyförvärv 2 mål idag. Skillnad mot Benson 😀
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Dundee: Visst vi är ikapp. Vi har ett grymt power play just nu. Men fortsätter den här matchbilden så kommer Leksand att vinna.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Domsjö: Såg jag nyss True försöka göra en McDavid och dribbla sig igenom 3 spelare? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Zource: Nu vill vi se 4:e kedjan få minimalt med speltid resten av matchen
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Haha så skönt att vi får lite flyt med oss. Se nu för fan att hålla detta nu då.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Starkt att kvittera. Nu när vi har chansen trots att vi blivit utspelade måste vi starta nästa period med energi.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Jalapeno: Jo fast det hade i ärlighetens namn kunnat stå 5-0. Jaja man tackar, måste vara nån hockeygud som är med Modo dessa två perioder
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Örebro har tyvärr kvitterat men det har Frölunda gjort med
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Greenwolper: jaaaaaa rättvist mot detta skitlag vi möter!!🥳🥳🥳 men nu blir det inga mer pp för det har de bestämt. 5-6 till för lekland kanske?
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
{10015}: Tog 8 minuter real tid att vända. Vem kunde ana?
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
ForzaMoDo1921: Tycker även Södergran jobbar på bra förutom eminente Lassie
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Bad_Brett: är det för övrigt någon som vet om Benson mäktat med någon poäng på träning?
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Gavelo: Det övergår mitt förstånd att agerandet ser ut som det gör på isen.
Spela enkelt, åk skridskor och jobba arslet av er.
Spela enkelt, åk skridskor och jobba arslet av er.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
PP nu ta vara på chansen och kvittera inför 3e perioden
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Modo-Målet: Nu dags för Sveriges bästa PP! Berna upp i kryllan!
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Greenwolper: haha inte den solklara armbågen innan.. 5-3 kanske egentligen aja. En utv iallafall
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Dundee: det vi behöver är fler poäng än HV och Örebro. Det är allt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
Smurfen: Det hjälper inte när spelarna inte tar kampen och saknar viljan!
+ 1
« Föregående · 2824268 · Nästa »
En dopad Zykov på 120kg ser ut som Cale Makar i jämförelse