« Föregående · 2840155 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Sämsta hockeymatchen som jag har sett! Modo spelarna klarar knappt av att slå en passning
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
ForzaMoDo1921: LP verkar vara petad ja. Fattar inte grejen. Men bra att Ranta fick till ett PP.
HV har full kontroll tyvärr.
HV har full kontroll tyvärr.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
ForzaMoDo1921: Kan vara bra, LP har varit totalt osynlig
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Pinsamt dåligt just nu.. Måste fan rycka upp sig! Ett slumpmål till hv och matchen kan vara över, FOKUS JOBBA FÖR FAN
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Bössa 68:
Din kommentar ger ingen som helst logisk kommentar.
Det får mig att fundera på om du ens vet vem Wernblom är.
Din kommentar ger ingen som helst logisk kommentar.
Det får mig att fundera på om du ens vet vem Wernblom är.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Bössa 68: Osannolikt med ytterligare efterspel när domarna på isen inte dömde hårdare än de gjorde efter sin videogranskning.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10837}: Niderbach kedjan helt jävla osynlig. Jeppe som inte vågade ta straff är uppenbarligen inte gjord för dessa matcher
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: nej äru galen. Situationsrummet brukar sköta anmälningar
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10015}: MoDo ser ut som ett lag som gör säsongspremiär. Pucktapp, misstag, noll kemi och stillastående. Medans HV ser ut som ett lag i sluttampen av en säsong och åker åttor runt oss.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
NuMo: Nä absolut inte, Magnus i kempehallen var en garanterad sevärdhet men detta var ett värdelöst uppträdande som kommer att granskas. Och straffas,
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
NuMo: Vi har ingenting just nu. Igen. HV har tyvärr ett mentalt övertag efter 3-1 i matcher.
Jag är sjukt orolig just nu.
Jag är sjukt orolig just nu.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
S-vikaren: nu går vi ut i andra och krossar de filmande fulspelande asen i hv💪💪
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: hv forecheckar och stressar oss i egen zon, men även i deras zon. Vigge-kedjan hamnar vid sargen helaå tiden
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
vonDöbeln: mikkel agåård är redan anmäld. Lär bli 4 matcher för lagsabotören..
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: MoDo visst ut som om det är kvalspel. Fast på ett negativt sätt. Passivt och fegt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
S-vikaren: Känns som att man har fortsatt taktpinnen då man har 2 minuter pp att njuta av nu i början av perioden. Modo kommer inte ut som att de är i kval, man spelar som att man förtjänar att vara här.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: Kan hända att HV tappar efter Alnefelts tabbe. Verkar som om det påverkar andra i laget.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
vonDöbeln: Fast brukar det inte krävas att spearing ska vara hårdare och träffa sämre för att det ska vara matchstraff. Ett pet på låret är inte ens matchstraff i innebandy.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: kompisens svärmor bor ju granne med Fredrik Andersson i Bjästa så jag håller på er:)
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Framnäs:
Jag hoppas Modo vinner kvalet, men Mikkel får fan tacka gud att det ”bara” blev 2+2.
Snacka om övertänt idiotryck.
Han gör nog gott att be laget om ursäkt i pausen
Jag hoppas Modo vinner kvalet, men Mikkel får fan tacka gud att det ”bara” blev 2+2.
Snacka om övertänt idiotryck.
Han gör nog gott att be laget om ursäkt i pausen
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Keriksson: tål fan inte Öhlund. Hade vi inte haft honom så hade vi haft ett antal poäng till
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: Snarare HV som ser avslappnade ut. Vi ser nervösa och frustrerade ut. Och det blir inte bättre när dansken sätter laget i skiten som så många gånger förr
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: HV71 var klart bättre första 12-13 men sedan åt sig MoDo in i perioden och det blev lite jämnare, dock känns HV71 lite hetare överlag.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Pendeln har svängt över till oss nu. HV är skakiga nu.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
SPOODI: domare borde kunna degraderas till HA också. Då hade Linus varit klar för kval för längesen. 🤮🤮
+ 6
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: helt otroligt vi lyckades nästan släppa in ett mål sista sekunderna ! Vi har hemmaplan,spelar suspekt, hoppas det finns en idé om spel....
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Framnäs: ja de har hoppat in med armbåge före, interferenca tusen ggr,crosscheckingar och då tar de på den där förstärkningen/filmningen. Och såklart hittar Öhlund en 2+2. Han har ett agg mot Modo. Max en två. Är ju fan filmning deluxe
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Måste sätta mer press på mål, deras målis känns sådär, va har vi i 1:a 5-6 skott?
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Villervalla: Han filmade ju tydligt. Petningen tar på låret och han håller sig för pungen. Men att det är spering är ju solklart och dumt av Aagaard.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Villhaballa det var utv nöj dig med det och fortsätt hoppas på att MoDo åker ur i ditt egna forum.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: Kung Winberg som tar intervjun på svenska
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Dags att hälla upp något starkare i glaset för att lugna nerverna.
+ 1
« Föregående · 2840155 · Nästa »