MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2763376 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Tänk om Norén hade kommit upp i nivå defensivt, lätt en av de bättre skridskoåkarna av backarna i ligan.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Dags för Lassi att bli matchvinnare nu för en gångs skull. Han har släppt in för mycket puckar på sistone. Nån gång måste vi få en matchavgörande räddning
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: MoDo lika tillbakatryckta nu som i andra perren. Frågan är om dom släpper in ett eller flera mål innan perioden är över.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Han blir inte driven in i målgården av grön, så räknas som att han själv slänger sig in. Lite otur, lite oskicklighet att lägga sig över hela målgården så det verkligen blockar målvaktens åkväg
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: förstår inte vad Woods ska göra där, han blir fälld och tappar balansen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper:
En fysiker skulle knappat hålla med om att det bara var egen kraft.
Med egen kraft hade det varit svårt att hamna någon annan stans efter tillstötningen av annan kraft strax innan.
Antagligen hade det varit omöjligt att inte hamna där om inte det hade tillförts en annan kraft.
En fysiker skulle knappat hålla med om att det bara var egen kraft.
Med egen kraft hade det varit svårt att hamna någon annan stans efter tillstötningen av annan kraft strax innan.
Antagligen hade det varit omöjligt att inte hamna där om inte det hade tillförts en annan kraft.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dom måste lägga ner de här tramset att man knappt får toucha målvakten eller ha ena tån innanför de blåa. Pajas liga.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Man önskar att Södergran driver på mål minst en gång per match likt Everberg har gjort några gånger denna match.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Nu slösade jag bort en massa tid med att träta med dig. Missade det viktiga. Matchen. Målet icke målet?
Nu slösade jag bort en massa tid med att träta med dig. Missade det viktiga. Matchen. Målet icke målet?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Jag ser potential som inte Olofsson inte lyckas utnyttja. orsakerna är flera.
Du ser bara resultat och försåt inte konsekvenser förutom att göra sig av med. - Ser du inte konsekvenserna med det?
Jag ser potential som inte Olofsson inte lyckas utnyttja. orsakerna är flera.
Du ser bara resultat och försåt inte konsekvenser förutom att göra sig av med. - Ser du inte konsekvenserna med det?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo-Målet: HV71 köper LaLeggia. Hur jävla mycket pengar har de där egentligen? Obegripligt att de inte ligger i toppen med den plånboken, faktiskt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Sluta dra fram påståenden ut bakändan utan att kunna styrka dina påståenden och komma med kaxiga kommentarer om du ska framstå som nån
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: du kommer alltid med så konstruktiva inlägg. Helt sjukt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge:
Inte bara att du har fel. Hinken är ingen diktator i MoDo. De gör ett gemensamt beslut och om man tänker på när beslutet gjordes så var det antagligen både logiskt och ekonomiskt.
Att man ångrar det är en annan sak. Eller hur?
Jag vet inte. Jag fick inte använda facit för att klara av ett prov i skolan. Fick du?
Inte bara att du har fel. Hinken är ingen diktator i MoDo. De gör ett gemensamt beslut och om man tänker på när beslutet gjordes så var det antagligen både logiskt och ekonomiskt.
Att man ångrar det är en annan sak. Eller hur?
Jag vet inte. Jag fick inte använda facit för att klara av ett prov i skolan. Fick du?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Jaha det tycker du.
Du ser honom som den spelare som har bäst betalt och bidrar kväll efter kväll???
Vet inte vad du ser i honom men i min värld är han kass och har högst lön i hela föreningen, kanske hela SHL:
Har han ens gjort en enda viktig poäng när en fjärdedel av säsongen passerat??
Svar: NEJ!
Du ser honom som den spelare som har bäst betalt och bidrar kväll efter kväll???
Vet inte vad du ser i honom men i min värld är han kass och har högst lön i hela föreningen, kanske hela SHL:
Har han ens gjort en enda viktig poäng när en fjärdedel av säsongen passerat??
Svar: NEJ!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Odds 1.01 på att Josh avgör. Att Hinken inte tyckte han var värd mer pengar är otroligt. Han gör ju all skillnad i Rögles offensiv.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: jag tror Josh sänker oss i slutet.
För övrigt är jag rätt nöjd jämfört med de flesta andra matcher.
För övrigt är jag rätt nöjd jämfört med de flesta andra matcher.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lolol: Nej, dags att peta Olofsson några matcher nu, han är oduglig och har varit sen han kom.
Han ska faan gå in till Hinken och be om ursäkt för sitt beteende, kräva sänkt lön till en fjärdedel av vad han tjänar.
Vore jag Olofsson skulle jag skämmas att ha så bra betalt för ingenting!!!
Sopa som skall städas bort under uppehållet.
Han ska faan gå in till Hinken och be om ursäkt för sitt beteende, kräva sänkt lön till en fjärdedel av vad han tjänar.
Vore jag Olofsson skulle jag skämmas att ha så bra betalt för ingenting!!!
Sopa som skall städas bort under uppehållet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paninaro: på reprisen syns det tydligt att han var i obalans på väg mot sargen och att det inte ens var en tackling.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Första gången den här säsongen jag spontant skriker ut mina känslor, men efter det målet.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Helvete vad Bernie har växlat upp i offensiven den här säsongen, kanske kan nå HA-nivå med lite tid?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo-Målet: Det blir kvittering innan perioden är slut ska ni se.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det verkar som att jag är geniet i det här gänget angående situationen. ;)
+ 1
« Föregående · 2763376 · Nästa »